خبرهای داغ:
ياسر متانت
با هدف ارتقاء سطح آموزشهاي دفاعي رزمي،بالا بردن توان معرفتي ،بصيرتي بسيجيان
فراخواني گروهان پايگاه محور حضرت ابوالفضل(ع) با هدف ارتقاء سطح آموزشهاي دفاعي رزمي،بالا بردن توان معرفتي ،بصيرتي بسيجيان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۰۱۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان،فراخواني گروهان پايگاه محور حضرت ابوالفضل(عليه السلام) در محل اردوگاه قدس شهرستان برگزار شد.

مهدي وحيدي در مصاحبه با خبرنگار بسيج،هدف از اين فراخواني را ارتقاء سطح آموزشهاي دفاعي رزمي،بالا بردن توان معرفتي ،بصيرتي بسيجيان ذكر كرد.وي محوريت فراخواني را حفظ انسجام و توانمدي بسيجيان دانست و افزود:در اين فراخواني24 ساعته،بسيجيان با تأمین جاده و گشت عملياتي، پدافند غیر عامل ، برقراری ایست و بازرسی ، امداد و نجات و حرکت در شب آشنا شده و با ستون کشی و تمرین تاکتیک های سناریوی فراخواني، آمادگی نظامی خود را به نمایش خواهندگذاشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد مدني نيز درحاشيه فراخواني،هدف از رزمايش ها و فراخواني ها را در راستاي نيل به آمادگي دفاعي و ارتقاء بينش سياسي و مكتبي بسيجيان دانست و گفت:احياي تفكر بسيجي در جامعه از ملزومات تقابل با ناتوي فرهنگي دشمن است و امروز شاهد آنيم كه بسيجيان ولايتمدار ، بيش از پيش در صحنه هاي دفاع از آرمانهاي انقلاب حضور پيدا مي كنند و اين مهم،ستودني و قابل تقدير است.

وي در پايان از فرمانده پايگاه،شوراي پايگاه و حوزه و كليه دست اندركاران در راستاي برگزاري موفق فراخواني، تشكر و تقدير نمود.

لازم به ذكر است بسيجيان در خلال فراخواني در نشست سياسي با موضوع حفظ روحيه انقلابي و جهاد كبير با موضوعات سياسي و تحليل روز آشنا شدند.

ارسال نظرات