خبرهای داغ:
امام جمعه رزن تأکید کرد

جذب جوانان به مساجد راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی

امام جمعه رزن با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: جذب جوانان در برنامه‌های فرهنگی مساجد باید در دستور کار قرار گیرد تا از تهاجم فرهنگی دشمنان جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۷۳۰۷۲۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، آیت‌الله طاهری امروز در همایش ائمه جمعه و جماعت، هیئت امناء و خادمین مساجد، فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان رزن وحدت را از جمله شاخص‌های فرهنگ مساجد بر شمرد و اظهار داشت: فلسطین و دیگر کشور هایی که اکنون اسیر صهیونیسم هستند، به علت عدم وحدت بین مردمان آن سرزمین است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن تصریح کرد: جذب جوانان در برنامه‌های فرهنگی مساجد باید در دستور کار قرار گیرد تا از تهاجم فرهنگی دشمنان جلوگیری شود.

امام جمعه رزن در ادامه خواستار تعامل مسئولان با مردم شد و گفت: بهتر است مسئولان برای رضای خدا در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

وی با بیان اینکه باید فعالیت‌های مساجد را ساماندهی کرده و در راستای جذب سرمایه‌های معنوی به این مکان مقدس بکوشیم، بیان داشت: تقویت و علمی کردن مدیریت مساجد از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

طاهری عنوان کرد: باید این باور را در مردم تقویت کنیم که اردوهای مسجدی را به عنوان یک برنامه منسجم و هدفدار ببینند.

وی ادامه داد: استفاده از عوامل اجرایی مسجد محور و قرآن باور، استفاده از مربیانی که پرورش مسجدی را قبول داشته باشند و انتخاب مکان‌های زیارتی برای برپایی اردو از جمله نکات ضروری در برگزاری اردوها و همایش‌های مسجدی است که باید مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه رزن افزود: به دنبال این هستیم که اردوها و همایش‌هایی که توسط مسجد برگزار می شود را علمی کنیم به گونه‌ای که این برنامه‌ها با احیای ارزش‌های ناب اسلامی و ولایت‌مداری همراه باشد.

وی با بیان اینکه مساجد کانون‌های حل مشکلات مردم به شمار می‌روند، اظهار داشت: مسئولان پایگاه‌های مساجد با شناسایی مشکلات مردم پیگیر رفع آن و ارجاع مشکلات به مسئولان اجرایی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات