خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند عنوان کرد

تأکید امامان (ع) وشهدا بر وحدت حول محور ولایت

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه باید راه شهدا را ادامه دهیم، گفت: وحدت حول محور ولایت مهمترین اصل است که امامان و شهدا بر آن تاکید داشتند.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۷۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراسم تشییع شهید گمنام صبح امروز با حضور مردم شهیدپرور شهرستان نهاوند برگزار شد.

امام جمعه نهاوند در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت: شهدا تربیت‌یافتگان مکتب اسلام و ائمه(ع) و بزرگ‌ترین ثمره انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی با اشاره به خاکسپاری شهدا در مرراکز دینی و علمی افزود: خاکسپاری شهدا در مراکز دینی وعلمی و حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها علاوه بر اینکه فضای معنوی به این مراکز می‌دهد برکات بسیاری نیز به همراه دارد.

وی با بیان اینکه این شهید گمنام نهمین شهیدی است که در شهرستان نهاوند تشییع و خاکسپاری می‌شود، ادامه داد: زمانی که کفن شهید باز شد متوجه شدیم این شهید سر در بدن ندارد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به جنگ نرم دشمنان تصریح کرد: امروز نسل جوان ما در معرض تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند و بهترین راه مبارزه با این تهاجم فرهنگی نماز است که پیامبران وامامان وشهدا نیز بر این امرتاکید کرده‌اند.

وی رمز پیروزی در جنگ تحمیلی را نماز و قرآن دانست و گفت: رزمندگان ما تلاش می‌کردند نماز اول وقتشان ترک نشود اما در جبهه مخالف فقط ادوات گناه پیدا می‌شد.

مغیثی رمز پیروزی رزمندگان اسلام را در جنگ تحمیلی نماز و دعا دانست و خاطرنشان کرد: خانواده‌ها تلاش کنند که بیشتر به مساجد و نماز جماعت روی آورند.

وی با بیان اینکه باید راه شهدا را ادامه دهیم تصریح کرد: وحدت حول محور ولایت مهمترین اصل است که امامان و شهدا بر آن تاکید داشتند.

گفتنی است؛ این شهید گمنام که 20 سال بیشتر نداشته درعملیات ام الرصاص (والفجر8 ) به شهادت رسیده بود که امروز برروی دستان مردم نهاوند تشییع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات