خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

مساجد نقش بزرگی در هدایت جامعه دارند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه مسجد نقش بزرگی در هدایت جامعه دارد، گفت: جذب جوانان به مساجد و بصیرت‌افزایی و کادرسازی برای آینده از اصلی‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های پایگاه‌های بسیج مساجد است.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۱۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت به مناسبت گرامیداشت روز مسجد در دارالقرآن سپاه شهرستان نهاوند برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان باهنر و رجائی و شهدای گرانقدر از صدر اسلام تاکنون گفت: مسجد از صدر اسلام تاکنون از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است.

کامران کریمی افزود: پیامبر اکرم(ص) مسجد را محلی برای حل و فصل اختلافات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... می‌دانستند.

وی با اشاره به جایگاه مساجد در دوران دفاع مقدس اضافه کرد: در زمان جنگ تحمیلی نیز مساجد پایگاه‌های اصلی و سدی برای مقابله با دشمن محسوب می‌شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب و اسلام از راه تهاجم فرهنگی وارد شده‌اند که نوجوانان و جوانان ما را به بیراهه کشانده و از مساجد دور کنند.

وی با بیان اینکه شبیخون فرهنگی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است، گفت: از سال 89 برای مبارزه با این شبیخون حلقه‌های شجره طیبه صالحین تشکیل شده که هدف آن مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن است.

کریمی با اشاره به اینکه مسجد نقش بزرگی در هدایت جامعه دارد، خاطرنشان کرد: از اهداف تشکیل حلقه‌های مختلف در مساجد این است که مکر دشمنان را به خودشان برگردانیم واجازه ندهیم که فرزندان ما را به سمت و سوی فرهنگ غرب بکشانند.

وی با اشاره به اصلی‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های پایگاه‌های بسیج مساجد عنوان کرد: جذب جوانان به مساجد و بصیرت‌افزایی و کادر سازی برای آینده از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات