خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

مساجد پایگاهی برای تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: مساجد به عنوان پایگاهی برای تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی و شکل‌دهی تمدن اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۷۳۲۵۰۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حسن مرادی در همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان اسدآباد اظهار داشت: سی و یکم مرداد ماه به دلیل آتش زدن مسجد الاقصی و تعرض صهیونیسم به این مسجد به همین مناسبت با پیگیری و پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران، این روز به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه مسجد به عنوان پایگاهی برای تربیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی و شکل‌دهی تمدن اسلامی است، افزود: مسجد مکان مقدسی است که به عنوان مهم‌ترین پایگاه برای عرصه‌های مذهبی، اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی جهادی به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: تشکیل مسجد از ابتکارات اسلام است و به نوعی برای شکل دادن به اجتماعات و ارتباطات مردم بوده و پایگاه مشورت و مقاومت و حرکت‌های اجتماعی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسجد در ایران اسلامی جایگاه واقعی خود را پیدا کردند و در اوایل انقلاب به عنوان پایگاه فرهنگی و اجتماعی به ویژه در مقابله با گروهک‌ها و منافقین بود و در 8 سال دفاع مقدس نیز به عنوان مکان اعزام جوانان به جبهه‌های جنگ بود.

مرادی عنوان کرد: امروز با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن به خصوص نفوذ فرهنگی دشمن، مسجد با توجه به ارکان تاثیرگذار می‌تواند مکانی برای بصیرت افزایی و روشنگری مردم باشد.

در پایان این مراسم از ارکان مسجد برتر شهرستان اسدآباد، مسجد النبی(ص) شهرک شهید قندی با حضور امام جمعه و ائمه جماعت شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات