خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

هیئت امنای مساجد در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بیدار باشند

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه امروز صهیونیست و داعش به دنبال این هستند که مساجد را ویران کنند، گفت: ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد بیدار باشند و این‌قدر بی‌حال عمل نکنند چراکه دشمن کمر به نابودی مردم و جامعه بسته است.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۳۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت با گرامیداشت روز مسجد اظهار داشت: مساجد جزو روزی‌های معنوی ما انسان‌ها است که خداوند به ما عطا کرده است.

وی با بیان اینکه علت نامگذاری روز مسجد به سبب آتش‌سوزی مسجد الاقصی بود که در زمان طاغوت رخ داد، افزود: صهیونیست‌ها با به آتش کشیدن مسجد الاقصی از ورود مردم به این مکان مقدس جلوگیری کردند.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: امام خمینی(ره) در آن زمان دستور دادند که مسجد را مرمت نکنید تا مردم جهان ببینند که آمریکا و صهیونیست مساجد را که محل وحدت جامعه است به چه وضعی درآورده‌اند، اما شاه و آمریکا سریعاً آنجا را مرمت کردند.

 *دشمن کمر به نابودی مردم و جامعه بسته است

وی تصریح کرد: امروز نیز صهیونیست و داعش در پی این کار است که مساجد را ویران کنند و مردم را از این مکان امن بیرون کنند اما مردم بیدار هستند و می‌دانند که این دسیسه دشمن را چگونه به خودشان برگردانند.

مغیثی با بیان اینکه بمباران 24 ساعته تهاجم فرهنگی دشمن علیه مردم در حال اجرا است، افزود: این مساجد هستند که با جاذبه خود باید نوجوانان و جوانان را به خود جذب کنند.

وی ابراز داشت: ائمه جمعه، هیئت امنای مساجد بیدار باشند و این‌قدر بی‌حال عمل نکنند چراکه دشمن کمر به نابودی مردم و جامعه بسته است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه برخی از مساجد آباد هستند اما هیئت امنای بی‌حالی دارند، خاطرنشان کرد: اگر نمی‌توانید که کارهای مسجد را به خوبی انجام دهید بگوئید شخصی دیگر عهده‌دار این کار باشد.

در پایان این همایش از سه مسجد برتر شهرستان، ائمه جمعه وجماعت، هئیت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مسجد تقدیر شد.

 برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات