خبرهای داغ:
بخشدار بخش قهاوند:

جوانان باید به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی بروند

بخشدار بخش قهاوند گفت: ایجاد اشتغال در منطقه قهاوند حرف اول را می‌زند و جوانان باید به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی بروند.
کد خبر: ۸۷۳۰۱۶۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدروح الله حسینی‌شاخص فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند به همراه ابراهیم مولایی‌نیا بخشدار بخش قهاوند، محمد رستگار شهردار شهر قهاوند و حجت‌الاسلام یوسفی مسئول تعلیم و تربیت سپاه قهاوند با حضور در دو پایگاه مقاومت از نزدیک از فعالیت بسیجیان در طرح جوانه‌های صالحین بازدید کردند.

بخشدار بخش قهاوند در این بازدید گفت: در دین مبین اسلام اوقات فراغت جایی ندارد و مؤمن واقعی نباید بیکار باشد و لازم است از اوقات فراغت خود به نحو احسنت استفاده نماید.

ابراهیم مولایی‌نیا بیان داشت: ایجاد اشتغال در منطقه قهاوند حرف اول را می‌زند و جوانان باید به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی بروند.

شهردار شهر قهاوند نیز در سرکشی از پایگاه دانش‌آموزی گفت: جوانان باید از این موقعیت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند و به سمت و سوی دین مبین اسلام بروند.

محمد رستگار بیان داشت: در دوران انقلاب دانش آموزان در خطر تهدید توسط عوامل ضد انقلاب داخلی قرار داشتند و امروز باید نوجوانان قدر این موقعیت ها و آسایش را بدانند.

فرمانده پایگاه سمیه شهر قهاوند نیز در ادامه به ارائه گزارش عملکرد سه ساله پایگاه پرداخت و گفت: انجام اردوهای درون استانی و برون استانی، تشکیل و اداره حلقات صالحین و برنامه‌های متنوع دیگر از جمله این اقدامات بوده است.

محسن‌لو تصریح کرد: علاوه بر پر کردن اوقات فراغت بسیجیان، کاهش هزینه‌های فردی، یادگیری بحث‌های معرفتی و اخلاقی و اعتلای ویژگی‌های شخصیتی از دیگر اهداف این پایگاه است.

در پایان مراسم آقای رستگار شهردار شهر قهاوند قول مساعد کمک 15 میلیون ریالی به این دو پایگاه را دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات