خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت شهیدان حاجی بابایی خبر داد
مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت شهیدان حاجی بابایی همدان از حضور بیش از 390 نفر از نوجوانان و نونهالان در طرح جوانه‌های صالحین پایگاه‌های منتخب حوزه شهیدان حاجی بابایی همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۵۴۹۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بیش از 390 نفر از نوجوانان و نونهالان در طرح جوانه‌های صالحین پایگاه‌های منتخب حوزه مقاومت شهیدان حاجی بابایی شرکت کرده‌اند.

وی افزود: جوانه‌های صالحین علاوه بر بسترسازی مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و نونهالان، زمینه جذب آنها به حلقه‌های صالحینو پایگاه‌های مقاومت را فراهم کرده است.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت شهیدان حاجی بابایی همدان از برگزاری کلاس‌های آموزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در این طرح خبر داد و گفت: تبیین اصول اقتصاد مقاومتی برای بسیجیان و بازدید از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این طرح است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در این طرح، عنوان کرد: این طرح در 6 پایگاه منتخب حوزه از جمله پایگاه شهید فرجی و پایگاه شهید دهقانی شهر مریانج، پایگاه شهید نعمتی روستای توئیجین، پایگاه اسامه بن زید کوی منازل سازمانی پادگان شهید قهرمان همدان، پایگاه مقاومت شهدای یکن‌آباد و پایگاه انصارالامام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات