خبرهای داغ:

پاسخ‌های جالب فراگیران نونهال جوانه‌های صالحین کبودراهنگ به یک سوال غیرمنتظره در آزمون احکام

فراگیران نونهال جوانه‌های صالحین مسجد اعظم کبودراهنگ در آزمون کتبی احکام توسط مربی مربوطه با یک سوال غیرمرتبط با موضوع آزمون روبرو شدند که پاسخ‌های جالبی به این سوال دادند.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۷۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، فراگیران نونهال جوانه‌های صالحین پایگاه ویژه بسیج امام حسین(ع) مسجد اعظم شهر کبودراهنگ در زمان اخذ آزمون کتبی احکام توسط مربی مربوطه با یک سوال غیرمرتبط با موضوع آزمون روبرو شدند که پاسخ‌های جالبی به این سوال دادند.

سوال این بود «به نظر شما وظیفه ما نسبت به انقلاب و شهداء چیست؟»، که در ادامه پاسخ‌های نونهالان را به این سوال می‌خوانیم.

* محمدعرفان جمشیدی:

به نظر من باید با درس خواندن فرد مفیدی برای جامعه بشویم تا خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس از بین نرود چون آنها برای آسایش ما جان خود را از دست دادند و ما باید از این آسایش و آرامش استفاده کنیم و به حرف رهبرمان گوش کنیم.

* محمدحسین صمدی:

ما باید شهدا و خانواده‌شان را گرامی بداریم و راه آنها را ادامه دهیم و موجب پیروزی اسلام باشیم و نباید زحمات گرانقدرشان را هدر دهیم، ما باید در هر رشته و کاری که هستیم فردی انقلابی باشیم و برای حفظ قوانین و آداب و رسوم اسلامی کوشا باشیم.

* محمدساجد فرجی:

شهدا برای ما جنگیدند و کشور را آزاد کردند، ما در برابر این همه زحمات باید کاری بکنیم که جبران این باشد و باید از کارهای شهداء تقلید کنیم و یاد و خاطره شهداء را باید زنده نگه داریم.

* علیرضا کرمی:

از شهدا درس بگیریم و راه آنها را ادامه دهیم تا کشورمان پاینده بماند، این ارزشمندترین چیزی است که برای خاک کشورمان شهید بشویم.

* علیرضا سلطانی:

ما باید مثل شهداء در برابر دشمن ایستادگی کنیم و نگذاریم که دشمن برای ما تعیین تکلیف کند و اگر در کشورمان جنگ شداز هیچ کس نترسیم و با قدرت در برابر دشمن بایستیم و نگذاریم دشمن ذره‌ای از خاکمان را از ما بگیرد.

* سیدساجد هاشمی موسوی:

راه آنها را ادامه دهیم برای این کار از میهن اسلامی ایران دفاع کنیم و حتی در این راه از جان و مال خود بگذریم.

* علی بهرامی:

به نظر من باید راه شهدا را ادامه دهیم برای مثال با دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مانند آنها از دین و مذهب خود دفاع کنیم.

* حسین آراسته:

به نظر من ما نسبت به آنان وظیفه داریم به خاطر آنکه شهدا رفتند به جبهه و پیروز شدند و اگر آنها نمی‌جنگیدند ایران امروز زنده نمی‌ماند همانگونه که در انقلاب اتفاق افتاد و شاه می خواست در کشور ایران صلح و دوستی و حجاب زنان را از بین ببرد و به این دلیل مردم ایران جنگیدند و پیروز شدند.

* علی سلطانی:

برای آنها دعا کنیم تا در آن دنیا سرفراز باشند، ما باید به مزار شهداء برویم و برای آنها گل ببریم. من شهدا را خیلی دوست دارم.

* محمدحسین کاظمی ظهور:

به نظر من باید از آنها عبرت بگیریم، ما باید درس بخوانیم تا در آینده فرد مفیدی برای آینده باشیم و همیشه یاد شهیدان باشیم.

* محمدمیلاد فرهمندزاده:

دانا باشیم، مسلمان باشیم، درسمان را تمام کنیم.

* علیرضا ذوقی:

ادامه دادن راه آنها و احترام گذاشتن به خون شهیدان، کار بد نکردن، انجام دان عمل صالح، خواندن نماز و احترام به پدر و مادر.

* علیرضا حضرتی:

وظیفه ی ما نسبت به انقلاب این است که نگذاریم حق ما را بخورند و نگذاریم به ما توهین کنند و از کشورمان دفاع کنیم و وظیفه ی ما نسبت به شهداء این است که راه آنها را ادامه دهیم و موقع جنگ نترسیم و از کشور دفاع کنیم.

* مهدی هاشمی:

باید کاری که آنان برای ما انجام داده اند آن ها را برای نسل آینده بگوییم و کار آن ها را ادامه دهیم و جاهایی که آنان آزاد کرده اند نگذاریم آن جا را اشغال کنند و به کشورهای دیگر بگوییم که ما این گونه انسان‌هایی داشته ایم و زندگینامه آنها را بخوانیم.

* امین بیگلری:

شهدا برای وطن و زن و بچه شان جنگیدند و به خاک رفتند.

* امیررضا رستمی:

ما باید از انقلاب و شهدا تقلید کنیم، بهترین زندگی، زندگی شهداء بوده، انقلاب ما بهترین انقلاب است حداقل من این طور فکر می کنم. ما باید مثل شهدا از دین خود محافظت کنیم و نگذاریم انقلاب از هم بپاشد، شهدا بهترین افراد بوده اند.

* سید حبیب الله نظری:

پیروی از وصیت نامه شهدا.

* علیرضا نجفی:

راه شهدا را ادامه دهیم.

* علی هاشمی:

زنده نگه داشتن یاد شهدا، ادامه دادن راه آنها، باید آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات