خبرهای داغ:
با حضور سردار باقرزاده و مسئولان عراقی صورت گرفت؛

تجلیل صلیب سرخ جهانی از خانواده شهید «شمسی‌پور»+تصاویر

مراسم تجلیل از خانواده سردار شهید «علیرضا شمسی پور» با حضور سردار باقرزاده و مسئولان عراقی توسط صلیب سرخ جهانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۵۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در مراسمی صلیب سرخ جهانی از خانواده سردار شهید «علیرضا شمسی پور» با حضور سردار باقرزاده و مسئولان عراقی تجلیل کردند.

شهید «علیرضا شمسی پور» ساعت 10:30 صبح روز سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در تفحص شهدای والفجر 4 در جریان تفحص شهدا در ارتفاعات کانی‌مانگا (پنجوین عراق) بر اثر اصابت مین والمری به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار مهدی فرجی فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص شهید «شمسی‌پور» گفت: شهید «شمسی پور»، قهرمان تیراندازی و به حق پاسدار نمونه‌ای بود که در تمام زمینه‌ها تخصص داشت و یا به دنبال کسب تجربه و ارتقای توانایی‌های خود در پاسداری از اسلام و انقلاب بود.
شهید شمسی پور همچنین در هشت سال دفاع مقدس حضوری پر رنگ داشته و به عنوان یکی از مدافعان حرم الله در سوریه نیز شناخته می‌شد.

داغ مردم بی‌پناه سوریه و زجر و رنج کودکان سوری دلش را سوزانده بود، خواب و خوراک نداشت، نه ایام جشن و عید می‌شناخت و نه شب و روزی، مدتی در جستجوی آرامش حقیقی به عنوان مدافع حرم به سوریه می‌رود، اما گویا نوای شهادت از جایی دیگر به گوشش می‌رسد، باز می‌گردد و نامه شهادتش را هنگام تفحص شهدا در عراق به دست می‌گیرد، جایی که گفت: "اینجا شهید باران است."

 برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات