خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

شهدا برای پویایی نظام و انقلاب و راه ولایت از جان خویش گذشتند

امام جمعه موقت همدان گفت: فلسفه رفتن شهدای عزیز به راه شهادت این است که نظام و انقلاب و راه ولایت پویا باشد و همه در مسیر ولایت قدم بردارند.
کد خبر: ۸۷۴۱۸۶۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد جوادی در مراسم رونمایی از نقاشی دیواری شهید «علیرضا شمسی‌پور» در همدان ضمن تسلیت شهادت امام باقر(ع) اظهار داشت: دیوارنگاری شهید کاری بسیار پسندیده‌ای است چراکه با دیدن تصویر شهید شجاعت و شهامت او برای ما یادآوری می‌شود.

وی با بیان خصوصیات شهید «علیرضا شمسی پور» تصریح کرد: شهید «شمسی پور» و شهدای اسلام به این دلیل به جنگ با دشمن رفتند تا به ما بفهمانند که باید برای خدا و نظام مقدس و انقلاب اسلامی زحمت کشید و تا پای جان ایستاد.

امام جمعه موقت همدان اضافه کرد: فلسفه رفتن شهدای عزیز به راه شهادت این است که نظام و انقلاب و راه ولایت پویا باشد و همه در مسیر ولایت قدم بردارند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید باهنر و رجایی بیان داشت: ایام گرامیداشت هفته دولت که به تازگی گذشت و شهیدان رجایی و باهنر با هم به سوی خدا پرواز کردند تا اینکه مسئولین و مدیران کشوری وضعیت آنان را ببینند و قدم در راه آنها بگذارند و برای انقلاب و مردم ولایت‌مدار خدمت کنند.

جوادی اظهار داشت: باید مسئولین و مدیران در خدمت مردم باشند و در مسئولیت خود فقط به فکر خود و خانواده و حامیان خود نباشند و به فکر نظام، انقلاب و اسلام باشند که اگر این چنین نکنند قطعاً شهدا از صدر اسلام تاکنون از آنان راضی نخواهند بود.

وی یادآور شد: اگر ما امروز در کنار عکس شهید می‌ایستیم و عرض ارادت می کنیم باید به گونه ای باشد که شرمنده آنان نباشیم.

امام جمعه موقت همدان خاطرنشان کرد: از همه تقاضا دارم که اگر می خواهید به وظیفه خود عمل کنید همه در خط ولایت و در خدمت مردم باشید که در دنیا و آخرت خشنود باشید.

انتهای پیام/


ارسال نظرات