خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر بهره‌گیری از وصایای شهدا و آشنایی نسل جوان با منش شهدا گفت: ما نیز باید به عنوان یک سرباز در راه ولایت و در راه انقلاب انجام وظیفه کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۳۸۲۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجيدي امروز در همایش روز بسیج ورزشکاران که در سالن اجتماعات انصار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، با اشاره به فرمایشات امام(ره) اظهار داشت: علمای حوزه سالیان سال در حوزه‌ها درس خوانده‌اند و سفارش مؤکد بر خواندن وصایای شهدا دارند.

وی با بیان اینکه باید از وصیت شهدا بهره بگیریم، افزود: مرور وصیت شهدا برای این است که بدانیم چه اتفاقی افتاد که شهدای انقلاب اسلامی در دفاع مقدس و مدافعین حرم به سرمنزل مقصود رسیدند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: شهدا راه میانبری را انتخاب کردند و به هدف خود رسیدند.

وی ابراز داشت: یکی از رموز موفقیت شهید مدافع حرم «سید میلاد مصطفوی» این بود که جسم و روحش را تربیت کرد.

مجیدی تصریح کرد: شهید «شمسی پور» نیز با مرام و روش و کردار و روابط عمومی بسیار بالایی که داشت با تمام افراد در ارتباط بود.

وی در خصوص شخصیت سردار «شمسی پور» بیان کرد: این شهید والامقام یک الگو و شخصیتی نمونه برای نسل جوان امروز با تأثیرگذاری بسیار بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه نسل جوان ما باید مسیر شهدا را طی کنند و با رفتارها و منش آنان آشنایی یابند، گفت: ما نیز باید به عنوان یک سرباز در راه ولایت و در راه انقلاب انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات