خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: برای پاسداشت تلاش و مجاهدت‌های شهید «شمسی پور» به زودی مجموعه ورزشی ملت همدان به نام این شهید والامقام تغییر نام می‌یابد.
کد خبر: ۸۷۲۱۶۷۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نخستین نشست مجمع سالیانه بسیج ورزشکاران استان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای جدید در در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و درخصوص برنامه ها آتی بسیج ورزشکاران، اساسنامه جدید و انتخاب رئیس، نائب رئیس و ارزیاب بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «شمسی پور» گفت: این شهید بزرگوار حق بسیار زیادی به گردن ورزش استان دارند، ما نیز باید ادامه دهنده راه این شهید والامقام باشیم چرا که وی الگویی مناسب برای جامعه ورزشی ما محسوب می شود.

رسول منعم با بیان اینکه نام شهدا با نام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا عجین است، تصریح کرد: راه شهدا، همان راه شهدای کربلا و ائمه اطهار(ع) است و برای پاسداشت تلاش و مجاهدت‌های شهید «شمسی پور» به زودی مجموعه ورزشی ملت همدان به نام سردار رشید اسلام شهید «علیرضا شمسی پور» تغییر نام می دهد.

وی در ادامه به نقش مهم بسیج در ورزش اشاره کرد و بیان داشت: بسیج می تواند بار فرهنگی ورزش را به دوش بکشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: یک بی اخلاقی در یک مسابقه جذاب ورزشی، همه خوبی های آن را از بین می برد و نقش بسیج در این صحنه ها بسیار مهم است. با وحدت در بین اعضای مجمع می توانیم گام های موثری در توسعه ورزش برداریم.

وی با بیان اینکه فعالیت بسیار خوبی در حوزه سازمان بسیج ورزشکاران در سطح استان صورت گرفت، تصریح کرد: پتانسیل دستگاه ورزش و جوانان و همچنین سپاه انصار الحسین(ع) بسیار خوب بوده و همکاری این دو دستگاه موجب توسعه و شکوفایی هر چه بهتر ورزش استان می شود.

منعم برگزاری اردوی راهیان نور را فرصت مناسب جهت آشنایی بیشتر نسل سوم با مناطق جنگی و عملیاتی عنوان کرد و افزود: یکی از اقدامات مهم بسیج ورزشکاران برگزاری راهیان نور بوده که هدف از این برنامه ها، پاسداشت خون شهدا، پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در زیر پرچم ولایت تحت امر مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات