خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

عملیات مرصاد مصداق بارز وحدت و حضور مردم در صحنه بود

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه عملیات مرصاد مصداق بارز وحدت و حضور مردم در صحنه بود، گفت: وقتی صداوسیما اعلام کرد منافقین به غرب کشور حمله کرده‌اند بسیاری از مردم به علت بغض و کینه‌ای که به این سازمان داشتند برای اولین بار در عملیات شرکت کردند.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۹۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ایثارگر لشگر 32 انصارالحسین(ع) در عملیات مرصاد در جمع سبزپوشان تیپ 32 اظهار داشت: برای بازنگری عملیات مرصاد لازم است که تاریخچه نفاق را بررسی کنیم.

وی افزود: در زمان رژیم منحوس پهلوی اداره ساواک یک گروه 15 نفری از منافقان را دستگیر کرد و تنها کسی که زنده ماند وکشته نشد مسعود رجوی بود و این جای سئوال است که چرا زنده ماند؟

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: سازمان منافقین در سال59 دست به سلاح برد و اقدام به جنگ مسلحانه علیه نظام اسلامی کرد آنها خواهان اداره قسمتی از حکومت اسلامی بودند که معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرمود مردم ولی‌نعمتان ماهستند ما انفلاب نکردیم که آن را تقسیم کنیم.

وی در ادامه سخنانش یادآور شد: یکی از علت‌های رأی‌گیری و همه‌پرسی از مردم در خصوص نوع حکومت همین تفکرات القاطی منافقین بود.

مجیدی ابراز داشت: در عملیات مرصاد که در پنجم مرداد 67 به وقوع پیوست سازمان منافقین در یک حرکت سازماندهی شده در قالب 25 تیپ با تمام امکانات و تجهیزات نظامی که در اختیار داشت ازپادگان اشرف حرکت کرد و طبق پیش‌بینی‌های خود برنامه‌ریزی کرده بود که 33 ساعته به پایتخت ایران برسند.

وی با بیان اینکه عملیات مرصاد مصداق بارز وحدت و حضور مردم در صحنه بود، ادامه داد: وقتی صداوسیما اعلام کرد منافقین به غرب کشور حمله کرده‌اند بسیاری از مردم به علت بغض و کینه‌ای که به این سازمان داشتند برای اولین بار در عملیات شرکت کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت یاد تمام ایثارگران و شهیدان ایثارگری که عاشقانه با اهدای جان خود در مقابل دشمن ایستادند، عنوان کرد: اقتدار و عظمت امروز کشور مدیون ایثار و از جان گذشتگی این بزرگان است.

وی تصریح کرد: فرمانده شهیدگردان 153 تیپ انصارالحسین(ع) «مهدی عبدالملکی»، فرمانده شهید گردان 154 تکاور تیپ انصارالحسین(ع) شهید «بهرام مبارکی» و شهید «هادی فضلی» و قافله سالار شهیدان مدافع حرم سرلشگر پاسدار شهید «حسین همدانی» از شخصیت‌های بارز و تاثیرگذار در عملیات مرصاد بودند که یادشان گرامی و راهشان پررهرو باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات