خبرهای داغ:
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت: کمترین کاری که یک مدیر در راستای تکریم ایثارگران می‌تواند انجام دهد، سرکشی از ایثارگران است.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۶۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا آوایی امروز در همایش مسئولان امور ایثارگران ادارات کل ثبت احوال کشور اظهار داشت: کمترین کاری که یک مدیر در راستای تکریم ایثارگران می‌تواند انجام دهد، سرکشی از ایثارگران است.

وی افزود: سرکشی از ایثارگران موضوعی نیست که به مسائل و مشکلات ارز و دلار و تحریم ارتباط داشته باشد ولی متأسفانه حداقل کار احوالپرسی را از ایثارگران دریغ میکنیم.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور بیان کرد: ایثارگران با حضور در جبهه و جنگ فعالیت در ایثارگری را آغاز کردند اما با پایان جنگ این ایثارگری پایان نیافته است بنابراین یکی از مسئولیت‌های مدیران سرکشی از ایثارگران و خانوادههای آنها است.

وی با بیان اینکه نباید کاری انجام دهیم که ایثارگران بگویند «ما اشتباه کردیم»، گفت: در هر شرایطی وظیفه حفظ کشور را بر عهده داریم و باید در ارتقای فرهنگ، اقتصاد و اعتلای خانواده‌ها نورانیت را عملی کنیم.

آوایی با اشاره به اینکه با توجه به ظرفیت انسان‌ها باید دعوت رفتاری به دین خدا انجام شود، عنوان کرد :رفتارها در جامعه باید به گونه‌ای شود که افراد با دیدن یک ایثارگر در او عشق به اسلام و شهدا بیشتر نمود پیدا کند.

وی با انتقاد از وضعیت ایثارگران اظهار داشت: آمار ایثارگران گرفتار در بند زندان به بنده داده شده است که متأسفانه حضور ایثارگران در زندان بسیار ناگوار است.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور با اشاره به ایثارگران با وجود همه تنگناها و مشکلات همچنان خود را بدهکار نظام می‌دانند، تصریح کرد: ارتباط مدیران دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و وزرا با ایثارگران باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه برخی مدیران با کسب قدرت، دچار غفلت می‌شوند، افزود :افرادی که در منصب قدرت قرار می‌گیرند باید دیدار با ایثارگران و جانبازان را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات