خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

سرگرمی‌های مخرب برای جوانان سبب نابودی جامعه می‌شود

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جوان و جوانی سرمایه بسیار مهم و اساسی است، گفت: با توجه به این امر سرگرمی‌های مخرب برای جوانان سبب نابودی جامعه می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۳۸۴۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی میرباقری امروز در همایش روز بسیج ورزشکاران که در سالن اجتماعات انصار برگزار شد، اظهار کرد: مربیان سه وظیفه سنگین بر عهده دارند که اعمال این وظایف در را ه تربیت روح و جسم متربیان و شاگردان حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تا انسان خود در کاری انگیزه نداشته باشد در آن موفق نخواهد بود، افزود: مهمترین عامل برای موفقیت یک مربی این است که انگیزه داشته باشد و دومین وظیفه در تربیت دیگران این است که به آنچه به آنان می‌گوییم خود به آن عمل کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: سومین وظیفه اخلاص در عمل است چراکه هر میزان که کار برای خدا باشد ارزش آن کار بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه مخاطبین ما جوانان هستند و سرمایه‌گذاری فرهنگی دشمن بر روی این نسل است. افزود: فرهنگسازی دشمن عبارت است از سلطه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و آن جامعه ای است که سرگرم شوند.

میرباقری بیان داشت: سرمایه جوانی هم می‌تواند جامعه‌ای را نجات دهد و هم می‌تواند جامعه‌ای را به بیچارگی بکشاند.

میرباقری تصریح کرد: اگر روزی از این نسل استفاده نشود همین سرمایه مهم می‌تواند تیشه به ریشه انقلاب بزند.

وی با بیان اینکه جوان و جوانی سرمایه بسیار مهم و اساسی است، گفت: با توجه به این امر سرگرمی‌های مخرب برای جوانان سبب نابودی جامعه می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به عوامل مهم در تربیت متربی که میتواند خروجی مؤثری داشته باشد، عنوان کرد: باید با استعدادیابی استعداد متربیان در نظرگرفته شده و به آنها توجه شود چراکه انسان مستعد هم به خود و هم به جامعه‌اش سود می‌رساند.

وی در خصوص استعدادیابی متربیان گفت: به دست آوردن این استعدادها نیازمند توجه فراوان مربیان است.

میرباقری یکی از چالش های مهم در کار ورزش را سعی و تلاش دانست و ابراز داشت: برای اینکه مربی در کار خود موفق باشد باید روحیه کار و کوشش را در متربیان ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: عاملی بعدی که مربی باید نسبت به جوان توجه زیادی کند شامل بزرگی و ایمان به هدف می‌شود.

این استاد اخلاق با بیان اینکه اگر انسان هدف را بزرگ بداند، می‌تواند به مقامات عالیه برسد، ابراز داشت: عامل دیگر استقامت و صبر و تحمل است.

وی تأکید کرد: اگر تمرینات پهلوانان در کنار مزار شهدا انجام گیرد متوجه می‌شوند که اگر خون این شهدا نبود امروز ما در این جایگاه قرار نداشتیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات