خبرهای داغ:
دبیر همایش مدیران عقیدتی و نظارت منطقه غرب کشور خبر داد

برگزاری پنجمین همایش مدیران عقیدتی و نظات حوزه‌های مقاومت به میزبانی همدان

دبیر همایش مدیران عقیدتی و نظارت منطقه غرب کشور از برگزاری پنجمین همایش توجیهی و تخصصی مدیران عقیدتی و نظات حوزه‌های مقاومت با حضور 470 نفر از سه استان منطقه غرب کشور به میزبانی همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۴۷۲۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷

سرهنگ علی‌اکبر مزینانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به برگزاری همایش مدیران عقیدتی و نظارت اظهار داشت: پنجمین همایش توجیهی و تخصصی مدیران عقیدتی و نظات حوزه‌های مقاومت با حضور سه استان در منطقه غرب کشور به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش 470 نفر از مدیران عقیدتی و نظارت سپاه نبی‌اکرم(ص) کردستان، سپاه بیت‌المقدس کرمانشاه و سپاه انصارالحسین(ع) همدان حضور دارند.

دبیر همایش مدیران عقیدتی و نظارت منطقه غرب کشور ابراز داشت: حفظ انسجام مدیران عقیتی و نظارت، تثبیت نقش و حضور نمایندگی در حوزه بسیج و تبیین وظایف و مأموریت‌های نمایندگی در حوزه‌های مقاومت بسیج از مهمترین اهداف این برنامه است.

وی عنوان کرد: همایش توجیهی و تخصصی مدیران عقیدتی و نظات حوزه‌های مقاومت غرب کشور فردا 31 تیر ماه ساعت 7:30 صبح در پایگاه ابوذر همدان با حضور مسئولان، مدیران عقیدتی و نظارت برگزار می‌شود.

مزینانی تصریح کرد: سردار طهماسبی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج و حجت‌الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج سخنرانان این برنامه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات