خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر انقلابی‌گری و ورزشی گفت: نباید نگاه غربی به ورزش داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۴۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر مسعود امینی امروز در همایش روز بسیج ورزشکاران که در سالن اجتماعات انصار برگزار شد، اظهار داشت: ذکر و یاد شهدا و امام(ره) و صلوات و نماز و تسبیح حضرت زهرا(س) هیچ کدام برای ما ملال‌آور نیست و ایجاد ابتهاج می‌کند.

وی افزود: اگر بخواهیم از نقش مربیان و نقش ورزش و ورزشگاه و میادین مسابقات ورزشی صحبت کنیم به یک مجموعه اثر بسیار خوبی می‌رسیم.

مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: اهمیت مربی، ورزشکار، پیشکسوت خانواده و اصحاب رسانه، خود فضای موجود در ورزشگاه‌های ما این است که چقدر ما از غربی‌ها پیش افتاده‌ایم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: ایشان همواره بر انقلابی‌گری و ورزشی تأکید دارند بنابراین نباید نگاه غربی به ورزش نداشته باشیم.

امینی با بیان اینکه کسانی که ورزش می‌کنند باید از فقه، دین و ارزش و اصول اطلاع کافی داشته باشیم، ابراز داشت: ما در ورزش به دنبال این هستیم که نوع نگاه جدیدی را به جز اخذ مدال و در واقع تصدی مقام، نگاه فرهنگ فاخر ایرانی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ظلم است که ما قریب به 7 هزار شهید ورزشکار داشته باشیم و آن را انکار کنیم، بیان کرد: یک کار ارزشی که در حوزه اخلاق اتفاق افتاد این است که در تمام میادین اعم از بانوان و برادران ما الگوی شهید ورزشکار داریم.

مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مدافعان حرم گفت: همه شهدا که در حوزه مدافعان حرم وارد می شوند نشان می‌دهند که ورزشکاری هوشیار بوده و در میدان هستند و انجام وظیفه می‌کنند.

وی تأکید کرد: تمام فرزندان ایران باید امروز خوب تربیت شوند تا بتوانند ادامه دهنده راه شهدا باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات