خبرهای داغ:
فرماندار همدان در دیدار با خانواده سردار شهید «شمسی پور»:

حرکت در مسیر ولایت جامعه را به سرمنزل مقصود می‌رساند

فرماندار همدان با بیان اینکه ما نیز باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و به رسالت خود به خوبی عمل کنیم، گفت: جامعه ما باید در مسیر ولایت باشد تا بتواند به سلامت به مقصد و سرمنزل مقصود برسد.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۸۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی تعالی امروز در دیدار با خانواده سردار شهید «علیرضا شمسی پور» با گرامیداشت یوم الله آزادسازی خرمشهر و با اشاره به تقارن آن با میلاد منجی عالم صاحب الزمان(عج) اظهار داشت: در محضر خانواده شهیدی هستیم که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسید و خداوند این رزق و روزی را به ما عنایت فرمود که در این خانواده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دلاور مردان جبهه و جنگ همواره آرزوی شهادت در راه خدا را داشتند و نباید چنین افرادی که در دفاع مقدس جانانه جنگیده‌اند و در رکاب حضرت امام خمینی(ره) جانفشانی کرده‌اند از خاطر ما بروند.

فرماندار همدان اظهار داشت: زندگی دنیوی به تعبیر امام علی(ع) بیشتر لهو و لعب است و رزمندگان اسلام هرگز راضی نیستند که در بستر و در شرایط عادی از بین بروند و برای ما افتخار است که آنان در مقابله با دشمنان اهل بیت(ع) به چنین سعادتی برسند.

وی با بیان اینکه ما نیز باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و به رسالت خود به خوبی عمل کنیم، گفت: جامعه ما باید در مسیر ولایت باشد تا بتواند به سلامت به مقصد و سرمنزل مقصود برسد.

* وظیفه امروز مسلمانان کمک به جبهه مقاومت است

سرهنگ علی‌کرم جعفری فرمانده حوزه بسیج شهدای اصناف نیز در ادامه با اشاره به شجاعت شهید شمسی‌پور گفت: شجاعت شهدا قابل تقدیر است و ما باید ادامه دهنده خون شهدا باشیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده شهید شمسی پور گفت: امروز فتنه ای در جهان اسلام به وجود آمده و همه مسلمانان باید دست به دست هم بدهند تا این فتنه از بین برود.

سرهنگ محمدرضا شکری با بیان اینکه اگر سوریه نبود ما باید امروز در همدان و کرمانشاه می جنگیدیم، بیان کرد: وظیفه ما مسلمانان این است که از هر گونه کمک مالی، فکری و ... برای آنان قدمی برداریم تا در آخرت شرمنده شهدا نباشیم.

محمد شمسی پور برادر شهید نیز ضمن تشکر از سرکشی‌ها و پیگیری ها و با بیان اینکه به خود می بالم که عضو کوچکی از خانواده شهدا هستم، افزود: امید است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم. همچنین.

در پایان این مراسم جهانگیری مداح اهل بیت(ع) مداحی نمود و از طرف سازمان صنعت و معدن لوح تقدیری به مادر و همسر شهید اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات