خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن:

آزادسازی خرمشهر نتیجه اخلاص و حقانیت ملت ایران است

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: آزادسازی خرمشهر نتیجه اخلاص و مجاهدت و حقانیت مردم ایران در دفاع مشروع از خاک و ناموس و دین بود.
کد خبر: ۸۶۸۲۰۹۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار بسیج در رزن با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر بیان داشت: سوم خرداد و فتح خرمشهر نشانه نصرت الهی رزمندگان اسلام است.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر اخلاص و مجاهدت و حقانیت مردم ایران در دفاع مشروع از خاک و ناموس و دین بود که نتیجه آن رسوایی و پشیمانی دشمنان قسم خورده انقلاب و اثبات غیرتمندی و شهادت طلبی مردم ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن در ادامه با اشاره به مهمترین برنامه‌های سپاه ناحیه رزن در این هفته به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: برگزاری برنامه کوهپیمایی و زیارت عاشورای بسیجیان ادارات و کارخانجات و اصناف شهرستان رزن در اردوگاه قدس سپاه ناحیه رزن از جمله برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده می‌توان به روایتگری در پایگاه‌های مقاومت بسیج در طول این ایام و دیدار باخانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد.

برات‌زاده عنوان کرد: در مجموع 65 عنوان برنامه در سطح شهرستان، بخش‌ها و روستاها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های مقاومت بسیج و اقشار بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات