خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

اتحاد و تفکر انقلابی پیام حماسه سوم خرداد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه پیام حماسه سوم خرداد همدلی، اتحاد و تفکر انقلابی است، گفت: نیاز جامعه امروز نیز این سه اصل است چراکه هرجا حاکم باشد پیروزی حتمی است.
کد خبر: ۸۶۸۱۹۳۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
حجت‌الاسلام حسن یار عبادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با اشاره به سوم خرداد اظهار داشت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و یادآور فتوحات رزمندگان اسلام است.

وی با اشاره به ضرورت گرامیداشت این روز افزود: رزمندگان اسلام در چنین روزی با اتحاد و همدلی توانستند ارتش تا بن دندان مسلح عراق را به زانو درآورند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه پیام حماسه سوم خرداد همدلی، اتحاد و تفکر انقلابی است، گفت: هر ساله روز سوم خرداد را گرامی می داریم اما باید بیشتر فتح خرمشهر بازگو شود چراکه این عملیات بسیار مهم بود.

وی با اشاره به اینکه عملیات بیت‌المقدس یکی ازعملیات‌های سرنوشت‌ساز دوران جنگ بوده است، افزود: پیام سوم خرداد باید در جامعه امروز نهادینه و این عملیات برای نسل جوان بازگو شود.

عبادی با بیان اینکه باید حماسه سوم خرداد در برنامه سپاه گنجانده شود، بیان داشت: از جمله برنامه‌های شاخص امسال به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر تجلیل از حماسه‌سازان عملیات خرمشهر است.

وی با تأکید بر انتقال پیام سوم خرداد وفرهنگ ایثار وشهادت به نسل امروز و آینده گفت: باید پیام فتح خرمشهر به وسیله فرماندهان و چگونگی این عملیات غرورآفرین برای نسل جوان و نیروهای مسلح و حتی برای دانش‌آموزان تدریس شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: نیاز جامعه امروز نیز فداکاری، اتحاد و تفکر انقلابی است چراکه این مهم هرجا حاکم باشد پیروزی حتمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات