خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه انقلابی‌گری با پرورش طلاب انقلابی امکان‎پذیر می‌شود، گفت: امروز دشمن به دنبال تضعیف دیانت مردم و نفوذ در حوزه‌های علمیه است.
کد خبر: ۸۶۸۳۴۸۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون که با حضور آیت الله موسوی اصفهانی و سایر اعضا برگزار شد، اظهار داشت: روحانیت و به ویژه بسیج طلاب و روحانیون در مجموعه بسیج تقویت کننده سایر اقشار بسیج است.

وی با بیان اینکه مفهوم و معنای بسیج باید در جامعه تبیین شود، گفت: بسیجی بودن فقط در اسم و ظاهر نیست بلکه باید باطن و گفتار و کردار بسیجی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه بسیجی بودندارای شرایطی است، تصریح کرد: نقش بسیج در بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به جامعه بسیار مهم است.

وی با اشاره به نقش بسیج طلاب عنوان کرد: نقش و وظیفه مهم بسیج طلاب در انقلابی کردن حوزه ، قابل توجه است.

محمدی بیان داشت: برای انقلابی ماندن حوزه ضرورت دارد اساتید ما انقلابی باشند تا طلاب انقلابی پرورش دهند.

وی با بیان اینکه انقلابی‌گری با پرورش طلاب انقلابی امکانپذیر می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال تضعیف دیانت مردم و نفوذ در حوزه‌های علمیه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به آسیب‌های عالم بدون عمل ابراز داشت: طلاب بسیجی باید ویژگی‌های خاصی برای حضور در جامعه داشته باشند و اخلاق‌مدار بوده و آداب اجتماعی را بدانند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات