خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند تأکید کرد

ضرورت آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس

امام جمعه شهرستان نهاوند با تأکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۷۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی و مذهب شیعه یک مکتب منحصر به فرد است و اگر کاری برای خدا و اسلام باشد به یاری خداوند متعال به پایانی نیک می انجامد.

وی افزود: رزمندگان اسلام در راه رضای خدا اقدام به اجرای عملیات آزادسازی خرمشهر کردند و با معنویت و یاری حق به پیروزی رسیدند.

امام جمعه شهرستان نهاوند با تأکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است.

نماینده مردم شهرستان نهاوند نیز در این مراسم گفت: یکی از درس‌های شهدا به ما ساده زیستی است که همواره باید آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

حسن بهرام‌نیا ابراز داشت: باید در راستای حفظ دستاوردها و ارزش های دفاع مقدس و یا به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) «گنجینه جنگ تحمیلی»، با اتحاد و همدلی از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و آحاد مردم را در پیشبرد برنامه‌ها مشارکت دهیم.

وی با اشاره به ضرورت امروز خاطرنشان کرد: باید با بالا بردن بصیرت و آگاهی سیاسی خود همواره تابع محض فرامین مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار