یکی از فرماندهان لشگر 27 محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه تقویت بنیان و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی در تبعیت از ولایت است، گفت: با هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری دشمنان ایران در هر مرحله با شکست روبرو شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۳۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، مراسم عصر خاطره‌ها امروز به مناسبت آزادسازی خرمشهر در پارک لاله کبودراهنگ با حضور یکی از فرماندهان لشگر 27 محمد رسول الله(ص) برگزار شد.

سردار رضا غزلی در این مراسم ضمن تبریک به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: امروز دشمن‌شناسی یک امر بسیار مهم و یک ضرورت است.

وی افزود: رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس با ایمان و اعتقادی که به مسئله شهادت و جان نثاری در راه خدا داشتند، جانانه جنگیدند و برای انقلاب اسلامی ایران افتخار آفریدند.

این یادگار دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امروز نیز دشمنان ما درصدد هستند که با هر حربه‌ای به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه تقویت بنیان و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی در تبعیت از ولایت است، ادامه داد: با هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در هر مرحله با شکست روبرو شده‌اند.

غزلی تصریح کرد: اگر ما در شرایط کنونی به خط‌دهی‌های رهبری توجه نداشته باشیم آرمان‌ها و بنیان انقلاب اسلامی ما سست خواهد شد.

وی بیان داشت: گروه داعش دست پرورده آمریکایی‌ها و صهیونیست است که جاهلانه به قتل‌عام مسلمانان و زنان و کودکان دست می‌زند اما پشت پرده تمام این جنایات وحشیانه دشمنان اسلام و در رأس آنها استکبار جهانی قرار دارد.

یکی از فرماندهان لشگر 27 محمد رسول الله(ص) یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران نیروهای انقلابی و مومنی را تربیت کرده تا در جای جای جهان اسلامی هر جا که بیداری اسلامی باشد به کمک مظلومان جهان بشتابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات