خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: رمز پیروزی رزمندگان ما در عملیات بیت‌المقدس ایمان به خدا، همدلی و همزبانی و تبعیت از فرامین ولایت مطلقه فقیه بود و ما باید این امر را مورد توجه قرار دهیم.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۷۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی امروز صبحگاه مشترک سپاه و نیروی انتظامی شهرستان نهاوند به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 850 شهید شهرستان، شهدای مدافع حرم و به ویژه شهدای عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر از حضور مسئولین ادارات شهرستان، نیروی انتظامی، بسیجیان و فرماندهان گردان‌های عاشورا و الزهرا(س)، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، تنها نیروی ایمان، روحیه جهادی، ایثار و تبعیت تمامی نیروهای لشگری و کشوری از ولایت فقیه بود که رزمندگان اسلام توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: وظیفه ما در زمان فعلی تبعیت محض از فرامین و منویات مقام معظم رهبری است.

وی ابراز داشت: رمز پیروزی رزمندگان ما در عملیات بیت‌المقدس ایمان به خدا، همدلی و همزبانی و تبعیت از فرامین ولایت مطلقه فقیه بود و ما باید این امر را مورد توجه قرار دهیم.

کریمی افزود: ما باید از دوران دفاع مقدس درس عبرت بگیریم و برای جلوگیری از حمله غافلگیرانه دشمن آمادگی همه جانبه خود را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما و دلسوزان نظام باید با وجود داشتن سلایق و اختلاف نظرها درتصمیم گیری‌ها در جایی که پای امنیت ملی و مطالبات مردم و حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان باشد یک‌دل و هم‌صدا گوش به فرمان رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) باشیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات