خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج شهدای اصناف همدان:

انقلاب اسلامی ایران مدیون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است

فرمانده حوزه بسیج شهدای اصناف همدان با اشاره به رشادت‌های شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: انقلاب اسلامی ایران مدیون شهدای دفاع مقدس، به ویژه شهدای مدافع حرم است.
کد خبر: ۸۶۸۱۹۲۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی‌کرم جعفری امروز در دیدار با خانواده شهید «مجتبی کرمی» اظهار داشت: شهدا برگردن ما حق دارند و امیدواریم که بتوانیم پاسدار خون شهدا باشیم و انقلاب و اسلام ما پایدار باقی بماند و دشمنان ما نابود شوند.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مدیون شهدای دفاع مقدس، به ویژه شهدای مدافع حرم است.

فرمانده حوزه بسیج شهدای اصناف همدان عنوان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرموده اند «اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما باید در کرمانشاه و همدان با تکفیری ها می جنگیدیم».

وی با اشاره به ایثار مدافعان حرم در دفاع از اسلام و حرم آل الله خاطرنشان کرد: با ایثار و فداکاری رزمندگان و مدافعان حرم به زودی کفر جهانی به سرکردگی آمریکا با نابود خواهد شد.

حمیدرضا فرسایی وحید رئیس اتاق اصناف استان همدان نیز در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند «مردانی که هنر شهادت را بلد باشند مردمی سرافراز و سربلند خواهند بود» و ما افتخار داریم که در این کشور زندگی می کنیم و شهدایی داریم که می توانیم پاسدار خون آنان باشیم.

حمیدرضا متین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز با تأکید بر اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار خون انها باشیم، گفت: زنده نگهداشتن شهدا کمتر شهادت نیست.

یونس کرمی برادر شهید «مجتبی کرمی» ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که به دیدار این خانواده آمده بودند، ابراز داشت: با گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی و گره خوردن آن به بحث حرم بی بی و آل الله، خدا را به این خاطر شاکریم که این خون در رگ‌های مردم کشور عزیزمان ادامه دارد که این انقلاب به دست رهبر اصلی آن حضرت صاحب الزمان(عج) سپرده شود.

در پایان مداح اهل بیت جهانگیری مداحی کرد و لوح تقدیری به مادر و همسر شهید اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار