خبرهای داغ:
مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران گفت: آمریکا دشمن قسم‌خورده ملت ایران است و برای همیشه شیطان بزرگ است ولی بعضی‌ها می‌خواهند چهره امریکا را بزک کنند درصورتی‌که آن‌ها به ما هیچ لطفی ندارند و دشمن ما هستند.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۴۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار حاج میرزا سلگی از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند بیان داشت: آزادسازی خرمشهر با ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که به دست فرزندان ایران اسلامی انجام شد.

وی اظهار کرد: آمریکای جنایتکار و حامیان غربی و منطقه‌ای صدام باهدف ضربه زدن به انقلاب نوپای اسلامی رژیم صدام را تجهیز کردند و در فکر نابودی انقلاب اسلامی بودند.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران افزود: عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از اقدامات جاودان رزمندگان و دلاوران دفاع مقدس بود که با یاری خداوند ضربه مهلکی به رژیم صدام وارد کرد.

وی بیان داشت: امروز به برکت خون شهدا کشور پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است و وظیفه همه ادامه دادن راه شهدای سرافراز انقلاب اسلامی است.

سلگی گفت: آمریکا که در جنگ تحمیلی با تمام توان از صدام حمایت کرد امروز نیز گروهک‌های تروریستی و تکفیری را حمایت می‌کند تا محور مقاومت در منطقه را تضعیف کند.

وی عنوان کرد: پشت پرده همه جنگ‌های نیابتی در منطقه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و هدف آن‌ها از این حمایت‌ها درنهایت ضربه به جمهوری اسلامی است.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران افزود: با وجود این همه حمایت آمریکا از تروریست‌ها ولی بعضی‌ها در داخل می‌گویند که چرا ما باید در عراق و سوریه با تکفیری‌ها مبارزه کنیم؛ یعنی واقعاً عده‌ای آن‌قدر تحلیل ضعیفی از اوضاع منطقه دارند؟

وی اظهار داشت: امروز مدافعان حرم با ازخودگذشتگی مانند دوران دفاع مقدس در حال دفاع از انقلاب در کیلومترها دورتر از مرزهای کشور هستند و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر مدافعان حرم نبودند الآن باید در کرمانشاه و همدان با تکفیری‌ها مبارزه می‌کردیم.

سلگی گفت: آمریکا دشمن قسم‌خورده ملت ایران است و برای همیشه شیطان بزرگ است ولی بعضی‌ها می‌خواهند چهره امریکا را بزک کنند درصورتی‌که آن‌ها به ما هیچ لطفی ندارند و دشمن ما هستند.

وی بیان داشت: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است چون به فضل خدا ما امروز رهبری آگاه، شجاع و بصیر داریم که همه نقشه‌های دشمنان انقلاب را به‌خوبی نقش بر آب می‌کند و راه را به ما نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات