خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

گردهمایی بزرگ بسیجیان در نهاوند برگزار می‌شود

فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گردهمایی بزرگ بسیجیان در نقاط مختلف نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۴۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی با اشاره به اجرای بیش از 70 عنوان برنامه مختلف، فرهنگی، سیاسی و مذهبی به مناسبت آزادسازی خرمشهر در سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: سوم خرداد یادآور دلاورمردیهای فرزندان غیور ایران اسلامی است که با رشادت‌های خود حماسه آزادسازی خرمشهر را در تاریخ ثبت کردند.

وی اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل به وصایای شهدا است چون آن‌ها با نثار جان خود حق بزگی بر گردن هم ما داند و ما هم باید راه شهدا را باقدرت ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: امسال نیز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات افتخارآمیز بیت‌المقدس برنامه‌های بسیار مفید و اثرگذاری در سطح شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی، سیاسی، ورزشی و مذهبی خواهد بود که در همه آن‌ها سعی می‌شود که از شهدای انقلاب اسلامی برای نسل جوان الگوسازی شود.

کریمی با اعلام برنامه‌های ویژه این ایام گفت: فضاسازی سطح شهر به مناسبت ایام نیم شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر متناسب خواهد بود و ادارات مختلف نهاوند در قسمت ورودی اقدام به نصب سنگر به یاد حماسه سوم خرداد خواهند کرد.

وی ادامه داد: غبارروبی گلزار شهدا، حضور گسترده بسیجیان و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در نماز جمعه، اعزام پیشکسوتان جنگ به مدارس نهاوند برای بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سرکشی از خانواده‌های شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، برگزاری نشست‌های بصیرتی و اجرای برنامه‌های ورزشی ازجمله برنامه‌های سپاه ناحیه نهاوند در این ایام خواهد بود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در این ایام چند برنامه محوری داریم که گردهمایی بزرگ بسیجیان در نقاط مختلف نهاوند، اعزام تیم پزشکی به نقاط محروم نهاوند به همراه داروی رایگان، برپایی چندین نمایشگاه عکس و فیلم، سرکشی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و برگزاری چندین یادواره شهدا در این ایام از دیگر برنامه‌های سپاه نهاوند خواهد بود.

وی گفت: در روز سوم خرداد ویژه‌برنامه‌هایی مانند صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی و انتظامی به همراه پاسداران نهاوند در محل سپاه این شهرستان اجرا می‌شود.

کریمی اظهار داشت: بعد از اجرای مراسم صبحگاه مشترک رژه خودرویی نیز در سطح شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات