خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

پاسداری از خون شهدا را در عمل ثابت کنیم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: باید شهیدان را الگوی خود قرار دهیم و به گونه‌ای عمل کنیم خدمتگزار صادقی برای مردم باشیم و در عمل ثابت کنیم که پاسدار خود شهدا هستیم.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۱۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاجی‌رضا تیموری امروز در گردهمایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت روز شهید اظهار داشت: باید همواره پاسداشت خون شهدا و تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا را مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: امنیت امروز به پاس رسالت‌ها و ایثارگری‌های شهدا است که جان خود را برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران نثار کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر گرامیداشت یاد شهدا ادامه داد: باید شهیدان را الگوی خود قرار دهیم و به گونه‌ای عمل کنیم خدمتگزار صادقی برای مردم باشیم و در عمل ثابت کنیم که پاسدار خود شهدا هستیم.

وی در ادامه بیان داشت: خانواده‌های معظم شهدا الگوی همت، تعصب، غیرت، بردباری و ولایت‌مداری در جامعه هستند و این امر وظیفه آنان را سنگین‌تر می‌کند.

تیموری با اشاره به جایگاه و رتبه شهدا در محضر خداوند تصریح کرد: در قرآن کریم به شأن و منزلت شهید بسیار اشاره شده و شهدا از جایگاه والایی در محضر خداوند برخوردار هستند.

وی ابراز داشت: امروزه پیشرفت و سرافرازی کشور در تمام عرصه‌ها به ویژه صنعت برق مرهون مجاهدت فداکارانه شهیدان گرانقدر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به موفقیت‌ها و کسب رتبه شرکت در ارزیابی شهید رجایی استان و مدیران ارشد وزارت نیرو یادآور شد: اگر موفقیتی حاصل شده از صداقت، رفتار و عملکرد خوب همکاران ایثارگر و خدوم شرکت است.

وی با بیان اینکه موفقیت شرکت در گرو تعهد و وجدان کاری خانواده‌های شهدا و دیگر کارکنان شرکت است، افزود: امید است همچون گذشته یاریگر ما در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم باشید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، با حضور مدیران و خانواده‌های معظم شهدای شرکت نهالی را به یاد 8 هزار شهید استان، به ویژه شهدای این شرکت و گرامیداشت روز شهید غرس و خاطرنشان کرد: ما با قلب خود، نه با دست خود این درخت را به یاد شهدا غرس می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات