خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

بازنشستگان جزو افتخارات و سرمایه‌های شرکت هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: بازنشستگان جزو افتخارات و سرمایه‌های شرکت هستند که باید از تجربیات گرانبهای آنان بهره‌مند شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۳۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، حاجی‌رضا تیموری امروز در مراسم تجلیل از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان که به تازگی بازنشسته شده‌اند، اظهار داشت: زندگی طی طریق است و کسانی موفق هستند که همواره از آنها به نیکی یاد شود.

وی با بیان اینکه زمان می‌گذرد، افزود: باید از زمان به درستی استفاده کرد و از آن نردبانی برای موفقیت ساخت و برای خدمت به مردم استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: به هم رسیدن یک شروع، با هم ماندن یک پیشرفت و با هم کار کردن یک موفقیت است و کامیابی‌های شرکت ماحصل با هم بودن و زحمات تمام کارکنان است که با اخلاص و خلوص نیت تلاش کردند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان جزو افتخارات و سرمایه‌های شرکت هستند، ادامه داد: احساس مسئولیت و وظیفه‌شناسی شما همواره باعث شده تا منشأ خیر و برکت برای مردم و شرکت باشید و از سنگ‌های سر راه، پله ترقی بسازید.

تیموری با بیان اینکه باید تلاش بازنشستگان و پیشکسوتان را ارج نهیم، افزود: امید است در آینده از تجربیات گرانبهای آنان در راستای پیشبرد اهداف شرکت بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه اقیانوس‌ها با همه بزرگی خود پدر کوچکی به نام قطره دارند، ابراز داشت: اگر افتخار و امتیازی کسب می‌شود نتیجه جمع شدن قطره‌ها ست که گاه نظامی قدرتمند و اداره‌ای توانمند را میسازند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: تمام کارکنان با مشارکت و همکاری و با بهره‌گیری از فرصت‌ها همواره برای خدمات‌رسانی و رضایت مردم تلاش کردند و در این امر نقش داشتند.

وی با بیان اینکه یک اقیانوس هم نمی‌تواند قایقی را غرق کند مگر اینکه در آن رخنه و نفوذ کند، یادآور شد: اتحاد و تلاش لازمه موفقیت است و موفقیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان نیز مرهون سعی و کوشش و سلامت نفس تک تک کارکنانش است.

تیموری عنوان کرد: مسئولیت مقتضی زمان خاصی نیست تا زمانی که زندگی جاری است مسئولیت نیز وجود دارد و پیروز کسی است که از این مسئولیت‌ها سربلند بیرون آید.

وی خاطرنشان کرد: جای قدردانی دارد از تمام همکاران که در هر سمت و جایگاهی سعی کردند اثرگذار باشند و در این راستا شبانه‌روز تلاش کردند و پای کار بودند و لحظه‌ای سستی به خود راه ندادند.

در پایان این مراسم از 17 نفر از کارکنان شرکت که به تازگی به کسوت بازنشستگی نائل آمده بودند با اهدا لوح و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات