خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر تأکید کرد

نقش بی‌بدیل متولیان فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان گفت: نقش متولیان فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش را در این زمینه بی بدیل است.
کد خبر: ۸۶۴۵۹۰۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، منصور ابراهیمی در جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش ملاير از جمع‌آوري آثار يادبود شهداي فرهنگي و دانش آموز این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: همچنين برنامه ريزي های لازم برای بزرگداشت روز شهيد در 22 اسفند ماه انجام شده است.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان جامعه تأکید کرد و نقش متولیان فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش را در این زمینه بی بدیل دانست.

مدير آموزش و پرورش ملایر نیز با بیان اینکه امنيت كشور مديون خون شهداست، از احداث موزه آموزش و پرورش با پشتيباني ساير نهادها و ادارات مرتبط خبر داد.

كاوه برخورداري افزود: موزه شامل آثار يادبود شهداي فرهنگي و دانش آموز، با اعتبارات دولتي و با هدف جمع آوري و حفظ اسناد و آثار ماندگار آموزش و پرورش و طبق استانداردهاي اداره ميراث فرهنگي ايجاد مي شود و يكي از غرفه هاي اين موزه به گنجينه شهداي فرهنگي و دانش آموز اختصاص داده خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهارکرد: با توجه به برگزاري دور دوم انتخابات در ابتداي سال 95، وظيفه مديران و جامعه فرهنگي است كه مردم را به حضوري پررنگ و اثر گذار در دور دوم نيز تشويق کنند.

مدير آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: مردم با اين حضور جايگاه مستقل خود را كه حاصل تحقق اهداف مردم سالاري نظام اسلامي است، در جهان تثبيت کرده و اعلام داشتند كه سرنوشت و وضعيت رشد و توسعه كشور اسلامي ايران مهم ترين اصل حضور جمعي مردم است و با هدايت هاي روشنگرانه مقام معظم رهبري اين بار نيزدر اين آزمون سربلند شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات