خبرهای داغ:
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان از برگزاری پنجاه و یکمین یادواره شهدای حزب مؤتلفه، 26 خرداد ماه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۴۸۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود الفت اظهار داشت: یادواره شهدای حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت فرارسیدن پنجاهمین سالروز شهادت سربازان دلیر انقلاب با حضور وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در همدان برگزار می شود.

وی افزود: این یادواره با هدف گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمد بخارایی، محمدصادق امانی، رضا صفارهرندی و مرتضی نیک نژاد برای نخستین بار در همدان برگزار می شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان بیان کرد: یادواره شهدای حزب مؤتلفه اسلامی روز چهارشنبه 26 خرداد ماه ساعت 18 با حضور سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجتبی امانی دیپلمات وزارت امور خارجه و برادرزاده شهید امانی در تالار معلم همدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین در این مراسم یاد و نام سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان همدان گرامی داشته می‌شود.

الفت با بیان اینکه هیئت های موتلفه اسلامی به دستور امام(ره) در سال 41 شکل گرفت، اظهار کرد: پس از تبعید حضرت امام(ره) و ایجاد جو خفقان، شهید مطهری فرمان مبارزه با سران رژیم شاه را داد و این 4 شهید بزرگوار اجازه ترور حسنعلی منصور نخست وزیر وقت را از آیت الله میلانی گرفتند و به مبارزه با حکومت فاسد پهلوی پرداختند تا اینکه در سال 44 دستگیر و در 26 خرداد تیرباران شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات