خبرهای داغ:
دبیرهمایش پدران آسمانی استان همدان خبر داد

برگزاری جشن پدران آسمانی در استان همدان

دبیرهمایش پدران آسمانی استان همدان با اشاره به اینکه این جشن در تمام شهرستان ها به صورت خودجوش برگزار خواهد شد، گفت: امسال نهمین سالی است که این جشن برگزار می شود و استقبال همواره پر شور بوده است.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۹۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، معصومه خادمی‌پناه امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گردهمایی فرزندان شهدا به یاد پدران شهید در شب میلاد حضرت علی (ع) برگزار خواهد شد، بیان داشت: حدود ۹ سال پیش عده‌ای از شهدا در کنار قبور پدران خود در مشهد جمع شدند که بازخورد آن بعد از ۱۰ سال، برگزاری همایش پدران آسمانی در همه استان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه این جشن در همه استان‌ها برگزار می شود، افزود: خانواده‌های شهدا باید در کنار مردم و در فضایی شاد و مفرح قرار بگیرند که در این برنامه فرزندان شهیدان مدافع حرم نیز به جمع ما خواهند پیوست.

دبیر همایش پدران آسمانی استان همدان با بیان اینکه سعی کرده ایم مراسمی برای التیام دردهای خانواده شهدا برگزارکنیم، ادامه داد: امام جمعه شهر همدان به عنوان پدر معنوی مردم استان همدان در شب میلاد حضرت علی(ع) و زمان برگزاری برنامه نماز جماعت را برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه فرزندان شاهد در کنار مردم و در شب میلاد حضرت امیر المومنین علی (ع) به صورت خاص مراسمی را برگزار خواهند کرد، بیان داشت: روز پنج شنبه غبار روبی مزار شهدا با حضور مسئولین شهر برگزار خواهد شد.

خادمی پناه با بیان اینکه هدف از این گردهمایی ادای احترام به مقام والای پدران شهدا و تجدید بیعت با آن ها است، عنوان کرد: باتوجه به اینکه امسال بحث شهدای مدافع حرم را نیز داریم از فرزندان شهید مدافع حرم به طور خاص به مراسم دعوت خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این جشن در تمام شهرستان ها به صورت خودجوش برگزار خواهد شد، اضافه کرد: امسال نهمین سالی است که این جشن برگزار می شود و استقبال همواره پر شور بوده است.

دبیرهمایش پدران آسمانی استان همدان با بیان اینکه سعی شده پوشش خبری مناسبی از طریق نصب بنرها در سطح شهر داشته باشیم، ادامه داد: در این برنامه از خانواده شهیدان محسن فانوسی و شهید صانعی موفق و شهید مجتبی کرمی و سردارهمدانی تقدیر خواهد شد.

وی گفت: برنامه پدران آسمانی زیرمجموعه برنامه های مجمع پدران شهید است و برگزاری مراسم دعای توسل و برنامه های فرهنگی و مذهبی در دستور کار این همایش قرار دارد.

خادمی در پایان از مسئولین سپاه پاسداران استان همدان که همکاری گسترده ای برای برگزاری این همایش داشته اند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات