خبرهای داغ:
همایش تجلیل از پیشکسوتان گردان 162جهادی فامنین با حضور فرماندهان و مسئولین شهرستان فامنین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۹۹۳۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش تجلیل از خدمات پیشکسوتان گردان162 جهادی شهرستان فامنین طی هشت سال اخیر و خانواده‌های آنان با حضور فرماندهان و مسئولین شهرستان فامنین و امام جمعه قروه و رزمندگان مدافع حرم برگزار شد.

عباس ایمانی فرمانده گردان 162جهادی امام حسین(ع)شهرستان فامنین در این همایش ضمن تبریک هفته عقیدتی در سپاه و بسیج اظهار داشت: هدف از بر گزاری این همایش تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله قشر زحمتکش، ایثارگران متدین انقلاب اسلامی و پاسداران و خانواده‌های آنان است که در تمام عرصه‌های جهادی انقلاب جوانمردانه مدافع راه ولایت بوده‌اند.

* دشمن می‌خواهد ولایت‌مداری را از ملت ایران بگیرد

امام جمعه شهرستان قروه نیز در ادامه به تشریح دفاع حضرت فاطمه (س) از ولایت امیر المومنین علی(ع)پرداخت وگفت : ما باید به پیروی از شهدای اسلام و مدافعین حرم و به ویژه شهیده ولایت حضرت فاطمه (س) در دفاع از ولایت از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

حجت الاسلام محمدی افزود: ما باید همیشه یار و یاور ولی امر خود بوده وتا آخرین نفس از ولایت دفاع کنیم.

وی به جایگاه ولایت در جامعه اسلامی و نقش و جایگاه مادران و همسران در دوران دفاع مقدس و در حال حاضر به مدافعین حرم اشاره و خاطرنشان کرد: پیروی از ولایت چیزی است که دشمنان به دنبال گرفتن آن از ملت بزرگ و ولایت‌مدار ایران است.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان گردان جهادی 162 شهرستان فامنین تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات