استاندار همدان در مراسم تجلیل از والدین شهدای گرانقدر استان همدان:
استاندار همدان با بیان اینکه شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس نیز شاگردان مکتب امام حسین(ع) هستند، اذعان داشت: امروز دشمن فهمیده که ملت ایران همواره پاسدار خون شهدا و گوش به فرمان رهبری است.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۵۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت امروز در مراسم تجلیل از والدین شهدای گرانقدر استان همدان با اشاره به مناسبت های تعیین شده در ایران اسلامی، اظهار داشت: نامگذاری روز زن و نیز روز مرد در میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) نشان از آن دارد که باید در سبک و شیوه زندگی خود فاطمی و علوی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه تهیه تجهیزات پیشرفته و نامتعارف جنگی را در دنیا مظهر اقتدار کشورهای سلطه جو است و ادامه داد: شهدا مظهر اقتدار و صلابت هستند.

نیکبخت با بیان اینکه شهدا با زندگی علوی و فاطمی به دنیا آموختند که نباید در مقابل ظلم سرتسلیم فرود آورد، گفت: در مکتب علی و فاطمه، حسن و حسین تربیت می شوند.

وی با افزودن این مطلب که امام حسن (ع) سیاست نرمش قهرمانانه را در برابر دشمن انتخاب می کند تا دین اسلام حفظ شود، بیان کرد: امام حسین (ع) مبارزه مستقیم و شهادت طلبانه را برای احیای اسلام ناب محمدی انتخاب کرد.

استاندار همدان با اعلام اینکه شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس نیز شاگردان مکتب امام حسین(ع) هستند، اذعان داشت: امروز دشمن فهمیده که ملت ایران همواره پاسدار خون شهدا و گوش به فرمان رهبری است.

نیکبخت با بیان اینکه امروز دشمن به خود آمده است، ادامه داد: دشمنی که همواره از آماده بودن گزینه نظامی علیه ایران روی میز حرف می زد اکنون حاضر به قبول حقانیت ایران شده است.

وی با اشاره به این نکته دشمن می بیند که سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران هر سال باشکوه تر از قبل از سوی مردم برگزار می شود، گفت: ایران یک کشور خاص و انقلاب ایران با تمام انقلاب های دنیا متفاوت است.

استاندار همدان با افزودن این مطلب که دشمن از تحریم ایران جوابی نگرفته است، عنوان کرد: نخستین راهکار در مذاکرات هسته‌ای، هدایت های مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: تعامل دولت تدبیر و امید به دنیا نشان داد که ایران به دنبال جنگ نیست و طرفدار دنیایی عاری از خشونت است.

*اجرای برنامه «پدران آسمانی» در گلزارهای شهدای استان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در ادامه با بیان اینکه یاران حضرت رسول (ص) در دفاع از اسلام همواره پیرو آن حضرت بودند، اظهار داشت: والدین شهدای ایران پس از یک هزار و ۴۰۰ سال به توصیه امام عصر خود حاضر شدند جگرگوشه های خود را تقدیم انقلاب کنند.

ناصر عارف هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر از مقام والای والدین شهدا دانست و افزود: به مناسبت روز پدر جمعی از فرزندان شهدا به شکل خودجوش برنامه «پدران آسمانی» را در گلزارهای شهدای استان برگزار می کنند.

وی همچنین به دستگاه هایی که بنیاد شهید را برای برگزاری این مراسم یاری دادند اشاره کرد و گفت: استانداری، فرمانداری همدان، سپاه ناحیه، شورای اسلامی شهر، ستاد برگزاری نماز جمعه، نیروی انتظامی و هلال احمر همدان در برگزاری مراسم تجلیل از والدین شهدای استان همکاری کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات