فرماندار کبودراهنگ از برگزاری جشن پدران آسماني همزمان با ميلاد اميرالمؤمنين و روز پدر در اين شهرستان خبر داد و گفت: جامعه ما جامعه مطلوب در مسير شهدا است و بايد در جهت تبيين درست و اصولي راه و روش شهدا تلاش بيشتری انجام شود.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۸۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، احسان قنبريدر نشست هماهنگي برگزاري اين جشن اظهار کرد: جشن پدران آسماني همزمان با روز پدر و در راستای زنده نگه‌داشتن اين پدران آسماني در کبودراهنگبرگزار مي‌شود.

وی با بيان اينکه برنامه‌هاي فرهنگي مذهبي در راستاي جشن پدران آسماني تدوين شده است تاکيد کرد: اميدواريم اين برنامه امسال هم با همين کيفيت برگزار شود.
فرماندار کبودراهنگ افزود: جامعه ما جامعه مطلوب در مسير شهدا است و بايد در جهت تبيين درست و اصولي راه و روش شهدا تلاش بيشتری انجام شود.
وی از خانواده های شهدا به عنوان سرمايه های ارزشمند انقلاب اسلامی ياد کرد و گفت: اين خانواده ها، بهترين و عزيزترين افراد زندگی خود را تقديم انقلاب کردند که بايد مورد تکريم و احترام همگان قرار بگيرند.
قنبری با بيان اينکه نبايد فراموش کرد که آرامش امروز مديون چه کساني است، گفت: اين افراد بهترين الگوی رفتاری برای مديران و جوانان هستند و به همين دليل بايد به بهترين شکل مقام آنان را پاس داشت.
وی تصريح کرد: برگزاری جشن پدران آسمانی فرصتی برای پاسداشت مجاهدت‌های شهداست که اميدواريم در شهرستان‌ کبودراهنگ با استفاده از ظرفيت دستگاه‌ها و ادارات و مشارکت فرزندان اين جشن با کيفيت بالايی برگزار شود.
جشن پدرانی آسمانی در روز 12 ارديبهشت همزمان با ميلاد با سعادت علي ابن ابيطالب (ع) رأس ساعت 10صبح در محل تالار وحدت پايگاه هوايي شهيد نوژه برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات