خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان خبر داد
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان از برگزاری نخستین مجمع هم اندیشی نخبگان شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۲۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، مرتضی اردلان اظهار داشت: مجمع نخبگان شهرستان تویسرکان با هدف تحکیم وحدت بیشتر در بین نخبگلن شهرستان با هر سلیقه و گرایش سیاسی و تنها با رویکرد پیشرفت و توسعه شهرستان تویسرکان در ابعاد اقتصادی، سیاسی، فلرهنگی، علمی و اجتماعی با نگاه ویژه به شعار سال تشکیل می شود.

وی بیان کرد: اولویت اصلی این برنامه ها در حقیقت شناسایی و رفع موانع و مشکلات اشتغالزایی و تولیدات شهرستانی با ارائه راهکارهای ابتکاری و نو ازسوی نخبگان عرصه های مختلف خواهد بود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان افزود: مجمع نخبگان میدانی برای تمرین سعه صدر و بالارفتن سطح تحمل افراد، پذیرش نفدهای منصفانه و بهره گیری از افکار، ایده های صاحب نظران است.

وی تصریح کرد: در حقیقت این مجمع محلی است که نخبگان ایده‌های قابل اجرا ارائه و نقدها منصفانه خواهند داشت و قرار بر آن است مسئولان با تواضع، سعه صدر، مستمع و پذیرای این ایده ها و نقدها باشند.

اردلان عنوان کرد: نخبگان مجمع حاضر متشکل از طلاب، دانشجویان، دانش آموزان، اساتید، قاریان، صاحب نظران فرهنگی و علمی، کارآفرینان، ورزشکاران، هنرمندان، حقوقدانان و بازرایان و اصناف هستند.

وی با بیان اینکه نخستین مجمع هم اندیشی نخبگان شهرستان تویسرکان با حضور اعضاء خود و مسئولان برگزار می شود، گفت: بنا بر آن است تا با صلاحدید اعضاء در هر بازه زمانی دو ماهه این مجمع در راستای پیگیری مطالبات نخبگان و مردم با رویکرد توسعه شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات