خبرهای داغ:
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ خبر داد

راه‌اندازی واحد جدید دیالیز در کبودراهنگ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ از راه‌اندازی واحد جدید دیالیز در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۹۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
راه‌اندازی واحد جدید دیالیز در کبودراهنگ
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حسن بهرامی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به شروع هفته سلامت امسال با شعار «غلبه بر دیابت» گفت: با آگاهی بخشی و توجه هرچه بیشتر مردم به سلامت و رعایت رژیم غذایی مناسب می توانیم بر دیابت غلبه داشته باشیم.

وی شروع به کار پد امداد هوایی، راه اندازی سونوگرافی رنگی، پیگیری سی تی اسکن، رادیولوژی، افزایش بلوک های زایمان و... را از دیگر برنامه های شبکه بهداشت و درمان عنوان کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: در این مدت 650 تومان به صورت ویژه از محل یارانه‌ها بعد از بیمه به حساب بیماران بستری شده در بیمارستان در راستای کاهش پرداخت از جیب به عنوان کمک به بیماران پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اعتبارات در حال راه اندازی واحد جدید دیالیز در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم هستیم.

بهرامی افزود: پایگاه فوریت های پزشکی با یک آمبولانس در روستای کوهین با اعتباری بیش از 350 میلیون تومان و درمانگاه روستای ویان با اعتبار بیش از 200 میلیون تومان همزمان با اتمام پیاده روی به مناسبت هفته سلامت افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات