خبرهای داغ:
دهیار روستای حسین آبادعاشوری گفت: عدم وجود شورا در روستای حسین‌آباد عاشوری شهرستان بهار این روستا را با مشکل مواجه کرده و باعث کندی در خدمات‎‌رسانی شده است.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۶۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، بررسی مشکلات روستای حسین آباد عاشوری با حضور دکتر پورمختار نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان بهار ومسؤلین روستای حسین‌آباد عاشوری و روحانی این روستا برگزار شد.

دهیاری روستای حسین آباد عاشوری در این جلسه با بیان اینکه شعار سال به عنوان «اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل» است، اظهار داشت: امیدوار هستیم اقدامات مهمی را در سال جاری شاهد باشیم.

روح الله صالحی با اشاره به اینکه روستای حسین آباد عاشوری بالغ بر 4 هزار نفر جمعیت دارد و بزرگترین روستای شهر بهار است، گفت: متأسفانه عدم وجود شورا در این روستا مشکل بزرگی است و این باعث می‌شود که اجرای خدمات به کندی پیش رود.

دهیار روستای حسین آبادعاشوری افزود: جهت آبادانی هر چه بیشتر این روستا مردم باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مشکلات متعددی در این روستا وجود دارد، گفت: بررسی آب شرب یکی از مشکلات بزرگ این روستا است که امیدواریم در سال جاری با پیگیری مسئولین حل شود.

صالحی با اشاره به نزول رحمت الهی در روزهای اخیر تصریح کرد: وجود یک سد کوچک برای جمع‌آوری این آب‌ها در این روستا ضروری است.

وی بررسی احداث درمانگاه را در این روستا ضروری دانست و بیان کرد: مسئولین بحث کلنگ زنی احداث درمانگاه را در هفته سلامت داده بودند ولی در حال حاضر پاسخی داده نشده است.

دهیار روستای حسین آبادعاشوری گفت: با پیگیری‌های نماینده مجلس شورای اسلامی بهار و کبودراهنگ امید است شاهد تحقق این امر و وعده داده شده باشیم.

وی با اشاره بر مشکلات مدارس این روستا گفت: این فرزندان آینده‌سازان مملکت هستند و باید در آسایش و رفاه کامل مشغول به تحصیل باشند.

صالحی در این خصوص افزود: همکاری والدین با مدارس یکی از ضروری ترین راه حل‌های مشکلات فرزندان است و باید این موضوع تحقق یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات