خبرهای داغ:
رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ خبر داد
رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ گفت: مراجعین به بیمارستان امام رضا (ع) از ارائه خدمات درمانی رضایتمندی 90 درصدی دارند.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۲۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، دکتر حسن بهرامی در نشست خبری به مناسب هفته سلامت اظهار کرد: هفته سلامت فرصتی مناسب در راستای معرفی موفقیت‌های نظام سلامت و ارزش نهادن به فعالیت‌های دست اندرکاران این حوزه است.

وی افزود: هفته سلامت به منظور ارتقای سلامت، تندرستی، فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی بیشتر در راستای روش های زندگی مطلوب صورت می‌گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ درخصوص رضایتمندی 90 درصدی مراجعین به بیمارستان تصریح کرد: میزان رضایت عمومی از عملکرد بیمارستان نسبت به خدمات پزشکان، پرستاران و سرویس دهی خدماتی 90   درصد بوده که 10 درصد نارضایتی‌ها به دلیل نبود دستگاه‌ها و مراجعات آنها به بیمارستان‌های استان است.

وی در ادامه با اشاره به 16 مراکز بهداشت و درمان فعال در شهرستان گفت: 16 مرکز بهداشتی درمانی با 16 پزشک فعال با 30 پزشک مورد نیاز در مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان در حال فعالیت هستند.

بهرامی با اشاره به ظرفیت بیمارستان که در طی سال‌های گذشته ماهیانه 500 نفر ویزیت می شدند، افزود: به همت آقای امیرجانی و توجه ویژه دولت به طرح تحول سلامت و با افتتاح کلینک ویژه هم اکنون بیش از 9 هزار در یک ماه در درمانگاه تخصصی ویزیت می شوند.

وی درخصوص کلینک تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) که در حال ساخت است، گفت: این ساختمان با مساحت 770 متر زیربنا و 20 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه در دست اقدام بوده و امید است امسال به بهره برداری برسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ درخصوص احداث مرکز غربالگری سرطان گفت: مرکز غربالگری سرطان نیز در سه شعبه از استان که یکی از این شعبات در شهرستان کبودراهنگ است، احداث خواهد شد.

وی درخصوص چهار پروژه بزرگ مرکز بهداشت و درمان کبودراهنگ تصریح کرد: دو مرکز بهداشتی درمانی کوریجان و باباخنجر امسال افتتاح و دو مرکز بهداشت و درمان کردآباد و اوزون دره نیز با جذب اعتبارات اجرایی خواهد شد.

بهرامی در ادامه درخصوص خدمات دهی بیمارستان به مراجعه کنندگان در ایام نوروز به ویزیت بیش از 6 هزار و 328 مورد اشاره کرد و گفت: از این مراجعه کنندگان 28 مورد اعزام به بیمارستان استان، یک هزار و 33 مورد بستری کوتاه مدت در اوژانس، 186 مورد بستری در بخش‌ها بوده است.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب فوریت‌های پزشکی در ایام نوروز تصریح کرد: در این مدت 139 مورد ماموریت، خدمات رسانی به 155 بیمار، 84 مورد تصادفی و 71 مورد غیر تصادفی بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ نواختن زنگ سلامت در مدرسه فاطمیه، برگزاری مسابقه نقاشی، مراسم جشن پدران آسمانی، بهره برداری از خانه بهداشت روستای قباق تپه، برگزاری همایش دیابت، اجرای مانور نمادین ، بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، برگزاری مراسم نمادین امحاء مواد غذایی فاسد، افتتاح و راه اندازی پایگاه فوریت های پزشکی روستای کوهین، پیاده روی خانوادگی در روستای بابان و کوهین را از برنامه‌های شاخص مرکز بهداشت و درمان این شهرستان در هفته سلامت عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات