خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان:

قهرمانان اصلی شهدا و مدافعان حرم آل‌الله هستند

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه نگاه ما به ورزش این نیست که باید قهرمان باشیم، گفت: الگو و قهرمانان اصلی ما شهدا و مدافعان حرم آل‌الله هستند.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۶۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسابقات فرهنگی ورزشی و سلامت کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در سالن تربیت بدنی در رشته‌های (تیراندازی، تفنگ بادی، فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دو میدانی در چند گروه سنی وآزمون طرح فتح برای پاسداران با هدف حفظ ارتقاءآمادگی جسمانی و معنوی برگزار شد.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان در این مراسم با بیان اینکه نگاه ما به ورزش این نیست که باید قهرمان باشیم، اظهار داشت: الگو و قهرمانان اصلی ما شهد و مدافعان حرم آل‌الله هستند.

سردار مهدی فرجی افزود: ما سربازان ولایت و حافظان دستاوردهای انقلاب اسلامی باید آماده و مهیا باشیم و همواره با بالا بردن توان خود آمادگی رزمی و معنوی برای دفاع از این مرز و بوم را داشته باشیم وگوش به فرمان ولی امر مسلمین در هر برهه‌ای از زمان که نیاز به جانفشانی باشد در راستای حفظ اسلام و میهن اسلامی و خون شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

وی ادامه داد: هدف از برنامه‌های اجرا شده در مسابقات فرهنگی ورزشی یگان در رده‌های مختلف آمادگی انفرادی و مقابله با انواع تهدیدات و ارزیابی میزان توانایی و مهارت کارکنان یگان است.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه نشاط و شادابی و انگیزه در فراگیری و بازآموزی و مهارت‌های تخصصی فردی عنوان کرد و از کارکنانی که در امر آمادگی رزم و تربیت بدنی یگان همکاری داشتند تقدیر کرد.

در پایان این مراسم مسئول تربیت بدنی یگان گزارشی از عملکرد تربیت بدنی یگان ارائه کرد و از نفرات و گروه‌های برتر مسابقات با اهداء لوح و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات