خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از برگزاری همایش کوهپیمایی گرامیداشت نخستین شهید مدافع حرم ملایر شهید «حیدر ابراهیم‌خانی» در مملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۸۹۷۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدي رضایی با اشاره به برگزاری همایش کوهپیمایی گرامیداشت نخستین شهید مدافع حرم ملایر شهید «حیدر ابراهیم‌خانی» اظهار داشت: گروه‌های کوهنوردی هیئت کوهنوردی ملایر همراه با جمعی از ورزشکاران و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان همایش کوهپیمایی مشترکی به یاد نخستین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر شهید حیدر ابراهیم‌خانی برگزار کردند.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این کوهنوردی از بام ملایر کنار المان شهدای گمنام بعد از ذکر فاتحه مسافت 6 کیلومتر تا اردو گاه فجر طی کردند و در پایان مسیر پس از پذیرایی به قید قرعه به 10 نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی از سوی اداره ورزش و جوانان اهدا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری فینال فوتبال روستایی عشایری شهرستان ملایر و میزبانی از مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اشاره و تصریح کرد: تیم فوتبال فروز از بخش مرکزی، قهرمان مسابقات فوتبال روستایی عشایری شهرستان ملایر شد.

رضایی گفت: فینال مسابقات فوتبال روستایی عشایری شهرستان که دور مقدماتی این مسابقات در بخش‌های مختلف برگزار شده بود، در زمین استقلال ملایر بین 2 تیم کلیل‌آباد از بخش سامن و فروز از بخش زند برگزار شد.

وی با اشاره به حضور مدیرکل ورزش و جوانان در این مسابقه، ادامه داد: صفا و صمیمیتی که بین ورزشکاران و به ویژه روستائیان وجود دارد، فضای سالم ورزشی را رقم زده و رقابت باعث نشده که روحیه جوان مردی از بین برود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با تأکید بر اینکه انتظار می‌رود این مسابقات کم کم به صورت لیگ در سطح شهرستان برگزار شود، گفت: در پایان این مسابقات از تیم‌های اول و دوم تقدیر و تیم اول به مسابقات استانی روستایی عشایری معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات