خبرهای داغ:
سردار اهوازیان در ششمین یادواره شهدای گمنام در همدان:

در بیشه شیر زوزه شغال معنا ندارد/ امروز با بهائیان می‌نشینند و چه بسا فردا در اسرائیل باشند

فرمانده قرارگاه نصرت با بیان اینکه در بیشه شیر زوزه شغال معنا ندارد، گفت: مملکت ما با خون شهدا و کتاب خدا به اینجا رسیده است.
کد خبر: ۸۶۷۸۲۸۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ششمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا شامگاه دوشنبه با حضور مسئولین استانی، قشر بسیج دانشجویی و عموم مردم در دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد.

فرمانده قرارگاه نصرت در این مراسم با بیان اینکه به شهدا ولی‌نعمتان ما هستند، اظهار داشت: اوایل جنگ مجموعه‌ای بود که تعدادی از آن را دانشجویانی مانند شهید حسین علم الهدی تشکیل می‌داد که درس را رها کرده و در جبهه حق علیه باطل کاری بزرگ انجام دادند.

سردار عبدالفتاح اهوازیان افزود: شهید حسین علم الهدی شاید بیشتر از 100 روز نبود که به جبهه آمده بود و به فیض شهادت نائل آمد.

وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: شهید علم الهدی و یارانش چنان مقاومتی کردند که وقتی عراقی‌ها آنان را در محاصره گرفتند چندین بار با تانک از رویشان رد شدند.

فرمانده قرارگاه نصرت با بیان اینکه زمانی که در خرمشهر جنگ شروع شد از جمعیت 36 میلیونی ایران 600 نفر برای حفظ خرمشهر آمده بودند، خاطرنشان کرد: آن زمان مردان بزرگی مانند شهید محمد شفیعی بود که کارهای بزرگی انجام دادند.

* عده‌ای به مدافعین حرم مدافعین اسد می‌گویند و خود با بهائیان می‌نشینند

وی ادامه داد:1400 سال است که کربلای 72 تن همچون چراغی در آسمان می‌درخشد چراکه حضرت زینب(س) شرح واقعه را به درستی بیان کرد و ما امروز بعد از 1400 برای سیدالشهدا(ع) گریه می‌کنیم.

اهوازیان افزود: واقعه کربلا نصف روز بود اما ما 8 سال جنگیدیم و 219هزار شهید دادیم و جانبازان را که شهدای زنده هستند برای روایتگری حماسه دفاع مقدس داریم.

وی با بیان اینکه شهید به سرداری و به فرماندهی نیست و همه شهدا یک مقام دارند، تصریح کرد:

کوچک‌ها و مظلومان مانند شیشه هستند که هرچه خردتر شوند، تیزتر می‌شوند.

فرمانده قرارگاه نصرت با بیان اینکه 27 سال است که جنگ تمام شده، ادامه داد: عده ای در کشور به مدافعین حرم مدافعین اسد می‌گویند و خودشان با بهائیان می‌نشینند.

وی افزود: روزی که سلمان رشدی آن کتاب را نوشت امام دستور داد هر مسلمانی در هر جایی سلمان را دید می تواند آن را به درک واصل کند و جوانی 10 روز پس از دستور امام(ره) در لندن زمان حمله به سلمان شهید شد اما ما 36سال چه کردیم.

* طلوع خورشید بیداری اسلامی به برکت دفاع مقدس و مدافعین حرم

سردار اهوازیان یادآور شد: اگر آن روز که در مصر روی قبر شاه فاتحه می خواندند کسی جلویشان را می‌گرفت امروز با بهائیان نمی‌نشستند و چه بسا فردا هم در اسرائیل ملاقات کنند.

وی تصریح کرد: امروز خورشید بیداری اسلامی به برکت هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم طلوع کرده است.

فرمانده قرارگاه نصرت با بیان اینکه روزی که برجام، برجام می کردند شهدای غواص آمدند که بگویند ما با دست بسته پیروز شدیم شما دارید، چه‌کار می کنید، گفت: این ترسوها هستند که به شهدا توهین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم چراکه دشمنان برای ولایت فقیه برنامه‌ریزی کرده‌اند و می‌خواهند ولایت را به شورا تبدیل کنند.

اهوازیان با بیان اینکه در بیشه شیر زوزه شغال معنا ندارد، بیان کرد: مملکت ما با خون شهدا و کتاب خدا به اینجا رسیده است.

در پایان این مراسم لوح تقدیری به پاس زحمات چندین ساله شهید «شمسی پور» در اردوهای راهیان نور به فرزند این شهید والامقام تقدیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات