خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی همدان خبر داد

فعالیت یک حوزه و ۶ پایگاه بسیج در دانشگاه علوم پزشکی همدان

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از فعالیت یک حوزه و ۶ پایگاه بسیج در دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۵۹۴۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس امروز در نشست بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان از برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص جذب دانشجویان بسیجی و اعزام دو گروه بسیج دانشجویی به روستاها خبر داد.

وی تشکیل ۶ هسته علمی بسیج دانشجویی، برگزاری نشست‌های فرهنگی، کارگاه مسائل زنان و زندگی اسلامی و ۱۱ نشست سیاسی در حوزه بصیرتی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: یک حوزه و ۶ پایگاه بسیج در دانشگاه علوم پزشکی همدان وجود دارد.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه نیز برنامه‌ریزی منسجم و تقویم مشخص برای فعالیت‌های بسیج دانشجویی را برای اجرای مناسب امور ضروری دانست.

ایرج صالحی با بیان اینکه وجود بسیج برای رشد اخلاق حرفه‌ای و معنویت در دانشگاه بسیار مفید است، گفت: بسیج اساتید هم‌اکنون در یک کانون و ۷ شاخه فعالیت دارد و برای برگزاری حلقه‌های صالحین برنامه ریزی می کند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی همدان نیز با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه‌ علمی و اردوهای راهیان نور انجام شده است، گفت: با جذب بیشتر دانشجویان در بسیج اقدامات بهتری انجام می شود.

حمید بهرامی‌خو با اشاره به تشکیل بسیج جامعه پزشکی از سال ۸۲ گفت: تعامل مناسبی بین این مجموعه و مدیران دانشگاه برقرار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات