خبرهای داغ:
طی صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

تقدیر سپاه انصارالحسین(ع) از حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار استان همدان در صحنه انتخابات

روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان طی صدور بیانیه‌ای از حضور باشکوه امت ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان همدان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۶۴۳۳۰۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پی حضور پرشور مردم شهیدپرور استان همدان در انتخابات هفتم اسفند ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان همدان:

حضور گسترده شما در انتخابات هفتم اسفند ماه گواه اعتقاد راستین به نظام جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به انقلاب و آرمان‌های اسلام ناب محمدی(ص) است. آنچه که روز گذشته شاهد آن بودیم در حقیقت لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم) و نمایش اقتدار نظام اسلامی و حمایت مردم از این نظام می‌باشد.

روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از حضور با شکوه امت ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان همدان از همه کاندیداهایی که با احساس تکلیف و حضور منطقی خود در صحنه انتخابات موجبات گرم شدن رقابت در عرصه انجام وظایف و خدمت به مردم را فراهم نموده‌اند، نیز تقدیر و تشکر می‌نماید.

در خاتمه بیانیه از کاندیداهایی که توسط مردم منتخب شده‌اند، خواستاریم قول و وعده‌های خود را فراموش نکنند و تمام توان خود را در راستای خدمت به مردم و نظام به کار ببندند و با بکارگیری تمامی امکانات کشور و نیروهای مؤمن و متعهد در جهت ارتقای فرهنگ دینی، احیای ارزش‌های اسلامی و انقلابی و ایجاد اقتدار ملی و عدالت اجتماعی بکوشند.

روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

انتهای پیام/


ارسال نظرات