خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان همدان به مناسبت انتخابات:
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان همدان به مناسبت انتخابات آمده است: دشمنان حق دخالت در انتخابات ایران اسلامی را ندارند چراکه مردم کشور ما مردمی بصیر و آگاه هستند پس نیازی به محبت دایه مهربان‌تر از مادر ندارند.
کد خبر: ۸۶۴۱۹۱۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان همدان با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ما جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان استان همدان گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)در انتخابات شرکت می کنیم تا همانطور که رهبر عزیزمان فرموده اند نظام جمهوری اسلامی تقویت شود، پایداری و ماندگاری آن تقویت شود، کشور در حصار امنیت کامل بماند، ملت در چشم ملت‌های دیگر آبرو پیدا کند، اعتبارش بالا برود و در چشم دشمنان ابهت پیدا کند، همچنین با توجه به این امر که انتخاب اصلح نیز از واجبات انتخابات است، حسب امر مولایمان سید علی به کسی رأی می‌دهیم که خودش را سپر بلای مشکلات قرار دهد و کشور را به دشمن نفروشد فانی در خدمات، مصالح و منافع عمومی مردم باشد و مصالح کشور را برای رودربایستی با دیگران زیر پا نگذراد.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: علاوه بر این پیرو بیانات رهبرمان به دشمنان نظام اسلامی می‌گوییم که شما حق دخالت در انتخابات ما را ندارید و نمی‌توانید به مردم بگویید که به چه کسی رأی بدهند، مردم کشور ما مردمی بصیر و آگاه هستند پس نیازی به محبت دایه مهربان‌تر از مادر ندارند.

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان همدان از آحاد مردم از جمله فرهنگیان، دانشجو معلمان، اساتید دغدغه مندان و دلسوزان نظام دعوت می‌کند تا در انتخابات هفتم اسفند شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند تا حماسه ای دیگر بیافرینند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات