خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ:

ایستادگی در برابر مخالفان نظام از ملاک‌های فرد اصلح است

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: مهمترین ملاک فرد اصلح این است که باید از بطن توده‌های انقلابی مردم و فردی علاقه‌مند و دلسوز نظام بوده و در برابر مخالفان این انقلاب و نظام بایستد.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۲۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶

محمود بداغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: انتخابات در نظام اسلامی جلوه‌ای از دخالت مردم در سرنوشت کشور است اما اینکه چه کسی صلاحیت انتخاب شدن و نمایندگی را دارد نیز درخور توجه و مساله‌ای حائز اهمیت است.

وی افزود: مردم باید به ملاک‌های دینی و شرعی که همان معیارهای الهی و انقلابی است نگاه کنند و نباید در این مساله نگاه فرد یک نگاه قومی، خویشی و قبیله‌ای باشد بلکه معیارهای ما باید الهی و انقلابی باشد و فردی به عنوان نماینده انتخاب شود که بتواند از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ بیان داشت: مهمترین ملاک فرد اصلح این است که باید از بطن توده‌های انقلابی مردم و فردی علاقه‌مند و دلسوز نظام بوده و در برابر مخالفان این انقلاب و نظام بایستد.

وی ادامه داد: نماینده اصلح در برابر کسانی که می‌خواهند پایه‌های ایمانی و فکری مردم را سست کنند با صلابت و قدرت تمام ایستادگی می‌کند.

بداغی ابراز داشت: نماینده منتخب مردم باید به این نکته توجه کند که این کشور استقلال خود را به آسانی به دست نیاورده است بنابراین باید مراقب باشیم مبادا کسانی به مجلس بروند که گیرنده آنها منتظر فرستنده قوی آمریکا و غرب بایستد و نتواند در برابر استکبار جهانی ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: مردم باید با بصیرت و آگاهانه فرد مورد نظر را انتخاب کنند و آن نامزدی که با شاخص‌های اسلامی، انقلابی و ملی سازگار است را انتخاب کنند چراکه با این امر بسیاری از مشکلات و بحران‌های مختلف در آینده وجود نخواهند داشت.

* حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث تثبیت و تداوم نظام اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ یادآور شد: افرادی که با نگاه دیگری پا در این عرصه بگذارند دیگر جایی برای خدمتگزاری و حل مشکلات مردم و جامعه نخواهد داشت و شاید به بهای اندک کشور و ملت خود را بفروشند، در صورتی که اگر نماینده مردم از روی آگاهی و بصیرت و شناخت دقیق انتخاب شد به طور قطع آینده روشنی را برای مردم و انقلاب و نظام رقم خواهد زد.

وی افزود: اولین وظیفه مردم فهیم کشور اسلامی ایران با توجه به موقعیت زمانی حضور حداکثری در صحنه و انتخاب فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

بداغی عنوان کرد: در صورت عدم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی دیگر امیدی به اصلاح امور نخواهد بود و این حضور حداکثری تثبیت و تداوم بخشیدن به نظام اسلامی است و مطمئناً دشمنان نظام اسلامی درصدد ترغیب مردم برای کم رنگ جلوه دادن انتخابات است در صورتی که مردم با بصیر ما هیچ وقت اجازه دخالت بیگانگان را در انتخابات نداده و نخواهند داد و دشمن را همچون گذشته مأیوس خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شرط لازم و کافی برای برگزاری انتخابات پرشور و تقویت ارکان نظام جمهوری اسلامی است، گفت: تبلیغات گسترده‌ رسانه‌های بیگانه در خصوص حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی و آدرس غلط دادن به مردم برای انتخاب نماینده خودشان حاکی از آن است که این انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید فرموده‌اند ملت انقلابی و بصیر ما بار دیگر همچون راهپیمایی 22 بهمن امسال با حضور حداکثری خود و انتخاب اصلح امید دشمنان را به یأس تبدیل کرده و موجبات تقویت بیش از پیش نظام را در همه امور فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات