خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در نهاوند:

اصلاح‌طلبان همدان موضع خود را صریح و شفاف اعلام کنند

فرمانده سپاه استان همدان گفت: کسانی که می‌گویند ما اصلاح‌طلب هستیم، هرکسی که هست، در مورد حمایت سران رژیم صهیونیستی از اصلاح‌طلبان خیلی صریح و شفاف پاسخ دهد و اعلام موضع کند.
کد خبر: ۸۶۴۲۵۱۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع هیئت عاشقان ولایت شهرستان نهاوند بیان داشت: در دیدگاه اسلامی ناب یک حق‌ داریم و یک باطل و مجموعه جریانات، احزاب و گروه‌ها در این دو قالب قرار می‌گیرند و بر اساس هدف، افکار و اندیشه‌های آن‌ها یا در جبهه حق قرار دارند و یا باطل هستند.

وی اظهار کرد: در دیدگاه اسلامی وجه سومی نداریم و این دو جایگاه و مبنا در همه موضوعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باید مدنظر قرار داده شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: امروز در فضای کشور این تصویر قابل‌ مشاهده است به‌طوری ‌که عده‌ای در جایگاه حق قرار دارند وعده‌ای نیز باطل هستند بنابراین خوب باید رصد کرد و آگاه باشیم که دچار این ادبیات و واژه‌های سیاسی نشویم.

وی بیان داشت: در روز 7 اسفندماه دو انتخابات مهم داریم و باید با دقت و هوشیاری نماینده اصلح که دارای ویژگی‌هایی مانند انقلابی بودن، مدیر، متدین و مومن است را انتخاب کنیم و به مجلس خبرگان و شورای اسلامی بفرستیم.

ابوحمزه گفت: چند سؤال مهم وجود دارد که باید از کسانی که داوطلب شده‌اند پرسیده شود و بر اساس موضع و جواب آن‌ها تصمیم‌گیری کرد و افراد شایسته و انقلابی را برگزید.

وی عنوان کرد: باید از آن‌ها پرسید که نظرشان را در مورد توطئه‌های انگلیس و آمریکا اعلام کنند و در مورد فتنه 88 و سران و ساکتین فتنه به‌صراحت اعلام موضع کنند تا مردم راحت‌تر تصمیم بگیرند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: اخیراً سران رژیم فاسد و کودک کش و جنایتکار صهیونیستی حمایت‌هایی را از اصلاح‌طلبان انجام داده‌اند که اصلاح‌طلبان باید در این موردنظر و موضعشان را اعلام کنند.

وی اظهار داشت: شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند «اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم اسلامی ایران می‌جنگند» و نخست‌وزیر صهیونیست‌ها نیز می‌گوید «اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند».

ابوحمزه بیان کرد: کسانی که می‌گویند ما اصلاح‌طلب هستیم، هرکسی که هست، در مورد حمایت سران رژیم صهیونیستی از اصلاح‌طلبان خیلی صریح و شفاف پاسخ دهد و اعلام موضع کند.

وی گفت: در استان همدان به همه گفته‌ایم و امروز نیز در شهرستان نهاوند اعلام می‌کنیم که هرکسی که می‌گوید من اصلاح‌طلب هستم و جز جریانات اصلاح‌طلبی هستم نظر خودش را در مورد این دو حرف سران رژیم صهیونیستی اعلام کند.

فرمانده سپاه استان همدان در ادامه با طرح چند سؤال افزود: چرا صهیونیست‌ها اصلاح‌طلبان را بزرگ‌ترین سرمایه خود می‌دانند؟ مگر اصلاح‌طلبان چکار کرده‌اند که مورد محبت اسرائیل قرارگرفته‌اند و چرا اصلاح‌طلبان به نمایندگی از رژیم صهیونیستی با ایران می‌جنگند.

وی گفت: تا این لحظه که من سخنرانی می‌کنم هیچ اصلاح‌طلبی در سطح استان همدان جواب این سوالات را نداده است و از همه آقایانی هم که در نهاوند هستند شما باید بپرسید که نظرشان در این دو مورد چیست و آیا تکذیب می‌کنند یا تأیید و کلاً موضعشان در مورد اسرائیل چیست.

ابوحمزه در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: انتخابات بسیار مهم است و همه باید بر اساس تکلیف در انتخابات شرکت کنیم و افراد را به‌خوبی بشناسیم که جواب دادن افراد به سوالات بالا و اعلام موضع در مورد توطئه‌های آمریکا و انگلیس، سران فتنه و فتنه‌گران و حمایت‌های رژیم صهیونیستی معیارهای مناسبی برای گزینش افراد اصلح است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات