خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخابات استان همدان خبر داد

رقابت ۱۵۱ کاندیدا در نمایندگی حوزه‌های انتخابیه استان همدان

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه ۱۵۱ کاندیدا در رقابت نمایندگی حوزه‌های انتخابیه استان حضور دارند، گفت: ۷۲ هزار رأی اولی در استان همدان وجود دارد.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۱۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی تبار صبح امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: از ساعات اولیه بامداد امروز اعزام صندوق‌ها اخذ رای به حوزه های رای گیری آغاز شده است.

وی با بیان اینکهیک‌ هزار و 261 شعبه اخذ رأی در سطح استان پیش‌بینی شده است، بیان کرد: بیش از 20 هزار نفر در بحث اجرا، نظارت، امنیت و بازرسی امروز صندوق‌های اخذ رأی را همراهی خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه ۱۵۱ کاندیدا در رقابت نمایندگی حوزه‌های انتخابیه استان حضور دارند، افزود: ۷۲ هزار رأی اولی در استان همدان وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعداد منصرفان کاندیداها تا پایان شب گذشته به 68 نفر افزایش یافت، اظهار کرد: تعداد کاندیداهای در همدان و فامنین به 42 نفر، در ملایر به 42 نفر، در نهاوند 113 نفر، در تویسرکان به 9 نفر، بهار و کبودراهنگ 24 نفر، رزن 13 نفر و در اسدآباد به 8 نفر کاهش یافت.

الهی تبار با تأکید بر اینکه برابر آخرین آمار سازمان ثبت احوال استان همدان تعداد رأی اولی‌های استان همدان 72 هزار نفر است، افزود: کسانی که به محل شعب اخذ رأی مراجعه می‌کنند، باید شناسنامه و کد ملی را به همراه داشته باشند.

وی گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده کسانی که کد ملی همراه ندارند، اطلاعات آنها از شناسنامه به سامانه داده می‌شود و در غیر این صورت از طریق شماره 1520 که ثبت احوال در اختیار گذاشته، کد ملی آنها در اختیار شعب قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: یک میلیون و 665 هزار تعرفه در اختیار استان قرار گرفته و در سطح شهرستان‌ها توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات