خبرهای داغ:
فرماندار اردستان:

اردو های راهیان نور فرصت خوبی برای مقابله با جنگ نرم است

فرماندار اردستان گفت: در شرایط کنونی که دشمن جنگ نرم گسترده ای را علیه ایران اجرائی کرده اعزام کاروانهای راهیان نور ضروری و ارزشمند و خنثی کننده توطئه دشمن خواهد بود
کد خبر: ۸۶۴۰۹۳۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان علیرضا غیور در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور در فرمانداری گفت: در شرایط کنونی که دشمن جنگ نرم گسترده ای را علیه ایران اجرائی کرده اعزام کاروانهای راهیان نور ضروری و ارزشمند و خنثی کننده توطئه دشمن خواهد بود

وی تاکید کرد:اثرات مثبت این کار بعد از پایان جنگ بخوبی در جامعه مشهود بوده و تاثیر معنوی خوبی برای مردم و بویژه نسل جوان داشته است.

وی با بیان اینکه برای پاسداشت یاد وخاطره شهدا و رزمندگان 8سال دفاع مقدس باید این اعزامها هر ساله صورت گیرد تصریح کرد : همه مسئولین و کسانیکه دل در گرو انقلاب اسلامی دارند در جهت هر چه بهتر اجراشدن این برنامه مساعدت و همکاری موثر داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان نیزدر این جلسه گفت: تاکنون سرمایه گذاری زیادی در این راه صورت گرفته که یاد و خاطره شهداء و رشادتهای رزمندگان 8سال دفاع مقدس همچنان در جامعه باقی بماند.

سرهنگ پاسدار حسن فخرل افزود: ائمه جمعه و جماعت و مسئولین می توانند در این زمینه همکاری موثر و خوبی با ناحیه بسیج داشته باشند تا زمینه حضور بیشتر جوانان در مناطق عملیاتی فراهم و از نفوذ فرهنگی دشمن در بین جوانان پیشگیری گردد.

وی گفت ازشهرستان اردستان 6دستگاه اتوبوس اعزام خواهند شد که این اعزامها از تاریخ 25اسفند 94 شروع و تا 13فروردین 95 در 6مرحله اجرائی خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار